srijeda, 19. listopada 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Pada li i kod vas kiša? Jer u Zagrebu pada i pada, i pada.
Ok, jesen je, pa nemam razloga grintati previše.

Jučer ujutro sam, prije posla, išla frizerki. Obično idem na slobodne dane ili nakon posla, i onda odem u trenirci, bez nakita i ičega. Danas sam produžila ravno na posao, pa se nisam usudila nositi nakit, jer mi se ne sviđa osjećaj škara na ogrlicama i naušnicama, i još kad se one male odrezane dlačice zapetljaju..ne bih, hvala. Kako vi idete frizerki? Jel vam svejedno kad i kako idete na šišanje?

Uglavnom, šišanje na kišan, vlažan dan znači da, čak i kad je samo sušenje u pitanju, moja kosa se grohotom smije na koncept frizure i niš od toga ne bude. No dobro, barem nije levitirala, inače zna glumiti grm kad je ovoliko vlage u zraku.



 Suzdržavam se ne uskočiti u čizme i provesti u njima idućih šest mjeseci, pogotovo što imam i drugih jesenjih cipela ( a i nije toliko još zima).
Ništa nije novo na slikama, kaput sam osvojila prošlu zimu na jednom blogerskom giveawayu, Zarina pencil suknja je kupljena prošle zime kao i gležnjače na petu, kojima ne znam naziv. Suknja je odlična, imam još jednu takvu sličnu, debeo rastezljiv materijal i gumica u struku, dobitna kombinacija.
Torba ima dobrih deete godina, i pukao mi je jutros cif. Prekjučer mi je pukao na jednoj drugoj torbi. Ne znam što se događa, ostat ću bez torbi, kako je krenulo. (Treću torbu sam proslijedila u smeće jer se raspala i konačno sam si priznala da nije više za nošenje.)

Kako nisam htjela nositi ništa oko vrata i na ušima, na kraju sam završila vrlo minimalistički, sat i 4 narukvice, jer za više narukvica nisam imala vremena, kasnila sam. Moj nakit se voli igrati skrivača kad žurim nekamo.



Is it raining in your part of the world? Because it is raining very much here, in Zagreb.
I know, it is autumn, and I have no right complaining.

Yesterday morning, before work, I went to my hairdresser.
I usually go there after work, or on my work free days, and then I wear no jewelry and no make up. I don't like the feeling of the scissors on my neck with necklaces, or on my earrings.
Having a haircut on a rainy, wet day means the hair will absolutely no interest in obeying the hairdo concept. No way.

I'm trying my best not to hop in my boots and spend next six months in them, mostly because it is  not that cold yet, and I do own a couple of other winter shoes.

I have won this coat last winter on a blog giveaway, Zara pencil skirt is bought also last winter. The skirt is great, warm and elastic.

Speaking of bags, I broke the zipper on this bag. This is the second bag this week, I already broke one zipper already, and I throw the third bag finally in trash, admitting it is too destroyed to keep it any more.

Since I didn't want to wear earring nor necklaces, I was planning to wear more jewelry on my wrists and maybe some brooch, but my jewelry likes to play hide and seek the moment I start preparing to go out.

Broj komentara: 13 :

  1. Za kaputom sam kukala prosle sezone, a kukacu i ove izgleda :))
    Zbrisala si nam iz kluba crvenokosih?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A ja sam se taman sad navikla na taj kaput :D
      Odličan je za ovo prijelazno razdoblje, početak jeseni.
      Nisam zbrisala, još malo pa je novo farbanje ;)

      Izbriši
    2. Gdje ste crvenokose, kad će jedan post o kosi? :D
      Ja se ne suzdržavam biti u čizmama. Ovdje je baš hladno, posebno tokom noći, kada sam većinom bila aktivna u zadnjih mjesec dana.

      Izbriši
    3. znači ravno iz cipela u čizme? Što ćeš nositi kad zapada snijeg? ;)

      Izbriši
    4. Prošle zime nije ni bilo snijega. Samo minusa i magluštine. :(

      Izbriši
  2. Meni kisa ne smeta, ali ovde kod nas duva neki odvratni ledeni vetar, moje usi jedva prezivljavaju.. A sto se feniranja tice, ja kad krene kisa i vlaga prestajem da se feniram, jer nema svrhe, cim izadjem iz frizerskog salona frizura izgubi formu.. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa jelda? nema smisla ni pokušavat raditi frizure :D

      Izbriši
  3. ja jako volim ove tvoje točkaste naočale :D
    frizeru idem nakon posla, radnim danom. izbjegavam subote jer saloni onda budu puni svadbenih frizura i cijela ta energija i nervoza i lokne mi ne odgovaraju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ne sjećam se kad sam zadnji put išla subotom. _jećam se da sam jedan put čekala tri sata, makar sam uredn bila dobila termin, jerbo svadbene imaju prednost. ne bih više, hvala.

      Izbriši
  4. Kod nas isto kiša pada, pa pada, ali izgleda da je upravo malo izašlo sunce pa ću možda i ja u šetnju.
    Ova kombinacija mi se strašno sviđa....ta suknja je divna, a i kaput je prekrasan- zajedno su za deset.


    Moj se nakit isto igra skrivača kada negdje krenem:) Sve iznenada nestane, pogotovo baš ta ogrlica koju želim staviti.

    Ja sam taman iznajmila jedan svoj prostor frizerkama, počet će raditi za mjesec dana tako pa konačno imam gdje otići na frizuru...moja stara frizerka je otišla u Njemačku (kao i brojne druge).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Could ya translate that in english please

      Izbriši
  5. hvala :)
    super su mi stvari koje uspiju nestati u tako malom prostoru, kakav je moj stan.
    sretno s frizerkama! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Moja frizura zimi se uopće ne može nazvati frizurom. Imam kosu koja vodi svoju politiku i inače, da nema pegle ne znam na šta bi sličila. Zimi (pogotovo kad je magla) ni pegla ni lak ne pomažu, trudiš se i polako se navikneš ogrnut se šalom, jaknom... :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);