srijeda, 5. listopada 2016.

Tagirana sam! Ovo ili ono tag

Zimzeleni cvijet me tagirala za ovaj tag, slijede odgovori, grupirani u 6 skupina po 5 pitanja.
Slika je od ovog ljeta, trenutno sam u više slojeva i srećom je počelo grijanje




ORGANIZACIJA

Novogodišnji ciljevi: da ili ne?
Novogodišnji ciljevi kod mene ne postoje.
Par puta kroz godinu znam podvući crtu, vidjeti ide li to sve u nekom zamišljenom smjeru.

Zapisujete li zadatke koje morate obaviti ili ih pamtite?
O da. Dva planera, jedan u torbi, drugi na stolu doma, i još reminder na mobu. Novi mobitel mi ne nudi remindere koji zvone, pa ga ne mogu više doživljavati kao oslonac, više mi pokaže što sam sve trebala napraviti koji dan.

Digitalni ili papirnati planer?
Sve! Osim toga, totalni sam sucker za papirnate planere i već nekoliko je spremno na lageru, samo da ove aktualne ispišem ;)

Čuvate li stvari koje ne koristite jer smatrate da će vam jednog dana zatrebati ili ih se nemilosrdno "rješavate"?
Ovisno o čemu je riječ. U principu ne bacam stvari. Par puta godišnje prođem kroz stan i riješim se svega što zaista neće bit ikorišteno.
Masa toga dođe na red za upotrebu, samo treba spremiti negdje. Problem je, naravno, neslaganje želja i potreba s količinom slobodnog prostora.


Neorganizirani ormar ili neorganizirana kuhinja?
Kod mene je ormar uredniji od kuhinje, svako toliko preslažem i popravim sve po pitanju garderobe, da znam gdje mi je što.
Kuhinja mi je mala, srećom imam špajzu, ali u maloj kuhinji se nered napravi u dvije i pol minute, i dok se složi objed, sve je krcato i suđem i hranom.
Sanjam konkretniji prostor za kuhanje :)




UREĐENJE DOMA

Minimalizam ili maksimalizam?
Jao, ne znam. Reć bi da volim minimalan broj komada namještaja, nemam tepih, ne ljubim zavjese, riješila sam se keramičkih figura i sličnih pizdarija koje drugi ljudi vole poklanjati.
S druge strane, minimalizam nekako vežem uz minimalno igranje bojama, a ja volim boje i najrađe bih živjela uz barem jednu prostoriju u zagasitim bojama. Ok, bilo bi malo namještaja, ali crno i bijelo i bež mi izgledaju ko da je netko domestosom uništio životni prostor.


Gotov namještaj iz trgovine ili onaj po mjeri?
Vidjela sam neke custom made komade namještaja, i jako mi se sviđa. Zašto ne?
Osobno nemam ništa izrađeno za mene. Polako...

DIY ili kupovne dekoracije?
Probala sam nekoliko puta sama izrađivati. Nije ispalo kak sam zamišljala! :D
Ali volim ručne radove drugih ljudi, na primjer kuglice za bor, vijenci za na vrata i slično.

Dekoriranje zidova - citati/ukrasi ili umjetničke slike?
Za zidove mi najviše ima smisla upotrijebiti slike ali i fotografije i printove. Na primjer, barem dio zida u tapeti na kojoj je neka fotografija koja mi je draga.

Jysk ili Emmezeta?
Ikea.

ČIŠĆENJE

Čistite li prema rasporedu ili kad imate volje?
Čistim kad imam volje, i kad nešto treba počistiti. Ima dana kad sam preumorna za išta, i samo pustim nek sve stoji, neće pobjeći.
U pmsu mahnitam i sve picanim.
Nakon radnog vikenda nemam volje za ljude bar jedan dan, onda u miru čistim i spremam stan, to mi je terapija.

Kupovna ili domaća sredstva za čišćenje?
Većinom kupovna.
Soda bikarbona i ocat su mi super za borbu protiv kamenca. Imam dojam ko da plaćam za ovu količinu kamenca koju dobijem uz vodu u Zagrebu, puni su mi lonci i pipe. Iskuhavanje s octom spašava stvar.
Soda bikarbona je super za začepljene odvode, uz malo octa i vruće vode rješava ono što kupovni nisu uspjeli riješiti.

Nepospremljen krevet ili neoprano posuđe u sudoperu?
Ne spremam krevet redovito. Otkako sam pročitala da je to dobro jer smanjuje šansu za grinje, sad imam i službeni argument :)
Neoprano suđe će se češće desiti. Nemam perilicu, sve ide na ruke.

Brisanje prašine ili usisavanje?
Rađe rješavam podove nego brišem prašinu. Najviše volim prati podove.

Pranje prozora ili čišćenje pećnice?
Nijedno. Ne volim nijedno.





KUHANJE/HRANA/PIĆE 


Planirate li meni ili skuhate ono što vam se jede u tom trenutku?
Pa, nekakav menu postoji. Ponekad promijenim mišljenje i složim nešto drugo.
Uglavnom spremam hranu tako da se sve potroši iz hladnjaka od kvarljivih namirnica. Svejedno mi je hoću li složiti salatu od nečega danas ili sutra, bitno je da se potroši prije kvarenja.

U mene je ucijepljena ideja da se hrana ne baca, i mada jesam to pomakla barem do točke da ne moram baš svaki ostatak pojesti kao kad sam bila mala, imam određeno poštovanje prema hrani i muči me ako moram baciti jestiv komad nečega u smeće.
I danas kad vidim, kako netko jede i ostavi pola tanjura nepojedeno, imam reakciju, mada je to unutarnji glas i nikad neću komentirati na glas. Na kraju, nikad ne znam tuđe razloge.
Uglavnom, ako je nečega viška, ostavlja se za večeru, ili idući dan, ili se zamrzne pa će se iskorititi već.

Idete li u trgovinu s popisom namirnica ili kupujete "po sjećanju"?
Imam popis, i kupujem stvari koje ću jesti taj tjedan.  Kupujem na tjednoj ili dvotjednoj bazi, i još se znam zaletiti po nešto sitno u dućan, ako sam zaboravila.
Ako su neka dobra sniženja napravit ću si zalihu.


Meso ili riba?
I meso i riba. Jedem od mesa piletinu i puretinu, tako da volim i jedno i drugo i jedem jednako često.

Slano ili slatko?
Slano. Ne jedem slatko, osim voća.

Voda ili sok?
Voda.


MODA

Posebna prostorija s mnoštvom odjeće ili manji ormar s probranim komadima?
Manji ormar s probranim komadima zvuči vrlo mariekondovski :) i ja se nažalost ne vidim u tome.
Idem u smjeru smanjivanja količine garderobe, za početak smanjivanjem kupovine novih stvari. Nedavno sam radila excel sa svom odjećom koju imam, i zaista, toga je dosta.
Posebna prostorija s odjećom bi bila praktična.

Hlače ili suknja/haljina
U zadnjih par mjeseci nešto sam često u hlačama, no ja sam zapravo žena od suknji i haljina.

Balerinke/tenisice ili štikle?
Sve. Nemojmo biti isključivi.

Ogrlica ili narukvica?
Narukvica u zadnje vrijeme češće nego ogrlica, no volim nakit i kitim se i nosim sve.

Znate li što imate u torbi ili bi vas njezin sadržaj mogao iznenaditi?
Ne znam što imam u torbi. Nije da nemam pojma što imam, ali vjerujem da ima stvari kojih nisam svjesna.
Moje torbe su uvijek velike, i nekad strpam u njih i stvari koje kupim u dućanu, ili lijekove iz ljekarne, ili sitnice za psa u zoo dućanima, ili knjige u knjižnici itd.

Neki dan sam tražila labelo u torbi na poslu, i izvukla štrik od 5m, to mi je štrik za dresuru pasice u školici za pse, ostao od večeri prije. A cijeli stan sam prešla tu noć tražeći štrik.

PUTOVANJA

Jednodnevni izleti ili duga putovanja?
Nisam nikad bila na dugim putovanjima. Jednodnevni ili višednevni izleti, po meni taman dugi.

Strane ili domaće destinacije?
Volim istraživati Hrvatsku i susjedne zemlje, većina destinacija je relativno blizu.
Češće idem po hrvatskim mjestima, no volim barem jednom godišnje otići nekamo van. Ne nužno u glavni grad, Europa ima divnih mjesta za posjetiti i izvan glavnih gradova, baš kao što i Hrvatska nije samo Zagreb.

Kofer ili sportska torba?
Kofer. 

Putujete li "lagano" ili ste skloni pretrpavanju torbe/kofera?
Kad idem autom, opustim se i stavim svašta u torbu. Kad idem busom ili avionom, prisiljena sam kombinirati prije pakiranja :)

Planirate li detalje putovanja ili više uživate u spontanosti?
Volim prije putovanja saznati što se nudi u mjestu kamo putujem. Istražim što vrijedi posjetiti, kad i kako rade, cijene ulaznica ako se plaća, i komentare ljudi koji su prije bili.
Onda, kad i dođem tamo, vidim kako se dan razvija, uglavnom ne uspijem sve planirano vidjeti, nego biram iz ponude.


Huh, nisam već dugo toliko pisala o sebi!

Predajem štafetu Ivani i Ivani.

Broj komentara: 11 :

  1. slažem se po pitanju putovanja, jednodnevni ili dvodnevni izleti su mi nekako baš taman. Također se slažem da treba i gradiće istražiti, meni su oni često najzanimljiviji. Naravno da je svaka metropola nešto posebno, ali i ti mali gradovi imaju svoje čari. Mislim da je najveća prednost života u Europi to što ti je sve nekako nadohvat ruke, može se svaku zemlju u blizini lako posjetiti. Baš mi je bilo zanimljivo ovo pročitati, možda ću i ja napraviti ovaj tag.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tagirala sam te, kad ti dođe, samo javi da krenem čitati :)

      Izbriši
  2. Mislila sam da sam jedina kojoj ne idu diy projekti jer svi nešto diy ovo ono, ali čini se da nas ima :))
    I ja u pms-u glancam sve oko sebe haha

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma diy zna biti super, meni eto ne idu baš :) makar se nadam da će se to promijeniti u sferi šivanja i pletenja ;)

      Izbriši
  3. Pa ti si tako jednostavna cura, sa svim tim divnim osobinama, svima nama bliskim.. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. jao, Sandra, hvala :)
      Nikad za sebe ne bih rekla da sam jednostavna :D

      Izbriši
  4. Štrik od 5 metara, ha ha ha.. Bome bih se iznenadila da to nađem u torbi. 😂 Bilo mi je zanimljivo smišljati pitanja, ali još mi je zanimljivije čitati sve ove odgovore. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Petra, bok, super su ti pitanja :)
      A štrik, da , malo se promijenio sadržaj torbe s dolaskom psa ;)

      Izbriši
  5. I sta sad ja da pisem, kad si napislala sve sto bih i ja? :))
    Hard je konacno uginuo. Cim se majstor smiluje i vrati mi komp, eto mene!

    OdgovoriIzbriši
  6. kako ti ne nudi remindere? google calendar ima remindere. google keep ima remindere :D čak te može podsjetit da kupiš kruh kad si u dućanu :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);