četvrtak, 3. studenoga 2016.

Što obući na posao? /What to wear to work?

Dobar dan svima,
divan sunčan jesenji je dan. Počelo je biti baš hladno ujutro, još malo pa će biti prava hladna jesen.
Ovo je slikano prošli tjedan, jedan od onih dana kad ne znaš je li dan za obuć kaput, jaknu ili sako.

Prošli tjedan mi je bio u znaku auta. Mislim da sam većinu vremena, koje nisam provodila na poslu, provodila kod nekog majstora.
1. mijenjala sam gume (zimske > ljetne)
2. vozila sam auto mehaničaru da ulije antifriz u kiler (kühler) (mijenjala sam kiler ovo proljeće, pa sam čekala hladne dane za dolit antifriz)
3. dok sam bila na poslu jedan dan, netko mi je ispustio gumu na autu.
4. mijenjaj gumu, vozi vulkanizeru da se provjeri je li razrezana ili samo ispuhana. "samo ispuhana", srećom, ali netko si je dao truda, skinuo kapicu s ventila i odšarafio ventil.
5. auspuh je odlučio da je vrijeme za beuaty tretman, i zvučalo je ko da vozim sportski auto.

Volim svoj auto, divan je s obzirom na godine i prijeđene kilometre, ali ima dana kad bih ga ostavila na cesti i otišla dalje pješice.
Ovaj sako je kod mene dobrih 10 godina, samtasti, crni, ide na svašta. Suknja je još starija, mislim da ima preko 15 godina. Sjećam se da sam ju nosila na traperice kad sam prvi put išla u Pariz (imam slike pa znam kronologiju), samo sam ju prekrojila u više A kroj. To je H&M, iz vremena kad su njihovi artikli trajali vječno.

Marama je dar frendice, iz Maroka. Sjajan je (sjaji se, ima neki blještavi efekt) i od tkanine koju lokalci tkaju. Iskreno, nemam pojma koja je to tkanina, nije pamuk, vuna, svila, viskoza.  Više je hladna na dodir i ne savija se meko, kako se marame i šalovi znaju smatati. Možda je obrađena juta, zaista ne znam. Meni je jako draga marama, trebala bih ju češće nositi.


Što se tiče nakita, kombinirala sam zlato i bižuteriju. Ribica na dugom lančicu je zlatna, ovaj drugi je biža, ali super mi je kako imaju istu zlatnu nijansu :)
Zlato mi postaje sve draže.

Well hello!
It is a sunny autumn day here and it is starting to get chilly in the morning.
These pictures were taken last week, one day when I couldn't tell whether it is time for a coat or a jacket.

Last week could have been named " The week of the car" because most of my free time was spent at the mechanics'.  
I've had the tires changed (summer> winter ones), had anti freeze liquid put in the cooler, then, a few days after changing tires, someone blew out one of the tires, had to go back to check whether the tire is pierced or just flat, and after all that, the air exhauster got some holes that needed to be fixed.
I love my car and it is great, considering the age and the mileage, but on some days I want to just leave it there, on the street, and walk away.


Let's talk wardrobe now.
I have this jacket more then 10 years now. I actually don't wear it too often. And the skirt is even older, I think it is 15 years in my wardrobe closet. It was bought in H&M, back then when their wardrobe pieces lasted forever.

The scarf is a gift, from Morocco. I like the colors on the scarf, but the material is something local people use, it is not soft and it is a bit shiny, it is not always easy to combine it with the wardrobe.

I'm also wearing gold fish necklace and a bijouterie necklace.
I'm getting to like gold jewelry more and more.

2 komentara :

  1. ne razumijem te ljude koji idu okolo i ispuštaju zrak iz guma..možda su djeca? ipak ne razumijem...što s tim dobivaju? katastrofa! Nije mi to nikako jasno.

    Kombinacije je divna..jako mi se sviđa suknja...a i marama iz Maroka (ako sam dobro zapamtila) je baš lijepa. Jako ženstvena i lijepa kombinacija!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti!
      ne stižem ni odgovarati na komentare na vlastitom blogu, ni pisati po drugim :D al popravit će se uskoro situacija :)

      Izbriši

}, 10);