ponedjeljak, 21. studenoga 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Ako nastave ove temperature, iznosit ću svu ljetnu garderobu ove jeseni :)

Ovo je ljetna haljina, bez rukava. Jedna od meni dražih. Volim prugasto, dobre mi je dužine, i nije uz tijelo, što mi je super u ljeti.
Uz nju, sive gležnjače na petu i sivi cardigan koji je taman skoro iste dužine kao i haljina, i crne grilonke.
Nosila sam ogrlicu s velikim ametistom taj dan, i obično ne nosim nikakav dodatan nakit kad nosim taj ametist.

Mislim da mi je ovo prvi put da sam kombinirala sivi kardi i ovu haljinu, ali već vidim da bi mogla biti standardna kombinacija, kad ne znam što obući :)

Želim vam lagan i ugodan ponedjeljak!



If these warm weather continues, I'll have time to wear all my summer clothes this year :)

This is a summer dress I'm wearing, it has no sleeves, is is not tight, which is important (to me) in the summer. It also has stripes, which I really like.
Besides the dress, I'm wearing gray ankle boots and cardigan, and black tights, and just a necklace with a big amethyst stone on my neck.
Usually, when I wear this necklace, I don't wear any other jewelry with it.

I think I have never worn this dress with this cardigan before, but I think this will be my combo when I don't know what to wear, in the future.

I wish you all a pleasant Monday!

Broj komentara: 5 :

  1. divna je ova prugasta haljina i lijepo ti stoji...u Mostaru je danas oko dvadeset stupnjeva i smantalo me skroz...što je previše, previše je....

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Pa vrijeme je proljetno i ovdje, tek idući tjedan je moguće zahlađenje..još malo pa ću golih nogu ići na posao ;)

      Izbriši
    2. da, imali smo pravo proljeće ovu jesen, ali došle su kiše...

      Izbriši
  2. Lijepa kombinacija!I ovdje je jako toplo,19,20 C preko dana,ovo vrijeme je skroz poludilo..

    OdgovoriIzbriši

}, 10);