utorak, 15. studenoga 2016.

Tom Ford, filmovi/ Tom Ford, movies


Ne znam što mislite o Tomu Fordu po pitanju mode, ali me zanima što mislite po pitanju filmografije.
Prije par godina gledala sam A Single Man, i sjeo mi je. Colin Firth ima odličnu ulogu u tužnoj, teškoj priči o muškarcu, homoseksualcu, koji ostaje bez partnera a nikom to ne može reći, jer je veza tajna, i zabranjena, jer se priča događa prije nekoliko desetljeća. Sve što osoba prolazi kad ostane bez partnera, cijelu paletu emocija, sve prolazi a ništa ne smije podijeliti s okolinom.
Ford me ugodno iznenadio, i zaista preporučam film za pogledati.

A Single Man/ Samac

Bila sam jučer na Zagreb Film Festivalu, pogledala Noćne životinje.
Dobar casting, dobra kostimografija i scenografija, jako jako puno krupnih planova (većina filma).
Prvi dio filma sam se osjećala neugodno, onaj osjećaj kad znate da se sprema nešto loše, što zapravo znači da je uspio pogoditi atmosferu.

Uspješan i imućan bračni par (ne otkrivam puno s opisom, ne brinite) sastoji se od muža koji je zgodan i žene koja je počela shvaćati da i nije baš sretna u životu. Naravno, nezadovoljstvo brakom i životom baca ju u razmišljanje o vezi prije braka, i taman joj se bivši muž javi i pošalje joj rukopis svoje nove knjige. Tada kreće miješanje knjige i njenog stvarnog života, i, kako je film po nekim stvarima nedorečen, rekla bih da je knjiga njegova vizija njihovog završenog odnosa.
Pogledajte, zanima me što mislite. ili ako ste već pogledali, što mislite?

Nocturnal Animals/ Noćne životinje


Have you seen any of Tom Ford's movies yet?
I don't know what you think about him  fashion wise, but what do you think about him when movies are the subject?
A few years ago I watched A Single Man. It is a good film,with  Colin Firth as a leading male actor.
It is a story about a man, a homosexual, who lost his partner, but is not allowed to go through all the steps of grief (publicly) because it is happening in the US a few decades ago.


Yesterday I visited Zagreb Film Festival, and there was another movie by Tom Ford- Nocturnal Animals.
In case you haven't seen it yet- I'll just say a few words: a married couple, a handsome man who is not that into his wife, and a woman, who is aware her marriage is not that good anymore. She is in the moment of her life when she's realizing things haven't turned out the way she thought they will, and thinks more and more about her ex. The ex, a writer, send her a manuscript of his latest book, and then and there her real life and the book story  start to mix..
In my opinion there are some things missing at the end, but all in all, a good movie. 
Great casting, great costume and scenography.

Broj komentara: 9 :

  1. A Single Man mi je jedan od najdražiš filmova ikada... jednostavno je poseban i drugačiji i zato se baš radujem što je Ford napravio novi film.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jelda da je dobar Single Man? Ja sam išla gledati s malom predrasudom, sad tamo neki Tom Ford ide režirati, na kraju ispalo iznenađenje :)
      Ako budeš u mogućnosti, pogledaj ovaj novi,i javi kako ti se čini.

      Izbriši
    2. Totalno. I ja sam imala predrasudu i očekivala neki art film kad ono - opa, predobro.

      Izbriši
  2. Ja nisam znala da on rezira, eto sad sam nesto novo naucila.. Stavljam oba ova filma na listu.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Preporučam, baš me zanima hoće li ti se svidjeti ;)

      Izbriši
  3. nocne cu pogledat negdje, a single man mi je bio super. i vizualno je film bas lijep vidi se da je radio netko s izuzetno profinjenim smislom za vizualno

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, jako se polaže pažnja na vizualni dojam. Mislim da i ne može drugačije kod nekog kome je vizualni dojam bitan u drugom poslu :)

      Izbriši
  4. voljela bi ga pogledati, baš si me zainteresirala.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);