petak, 9. prosinca 2016.

Grilonke za zimu / Winter tights

Ušli smo u hladan period godine.
Kako ja većinu dana provodim u suknjama i haljinama, stalno sam u debelim najlonkama, tzv. grilonkama.
Ugodnije su i toplije od traperica, barem meni.

Kako stalno pričam da ih nosim, a na većini fotografija sam u haljinama i suknjama, slijedi post o najlonkama (grilonkama) koje su dovoljno debele i/ili tople da se mogu nositi u jesen i zimu, a za koje znam da su dobre, jer sam ih isprobala.

Moram naglasiti da ne kupujem skupe grilonke prvenstveno zato što mi se ne da davati puno para na čarape, a iskustvo me naučilo da na našem tržištu ima odličnih artikala za puno manje novaca, te nema smisla za nešto davati 100 kuna kad jednaku kvalitetu mogu naći za 30 kn.
Isto tako, uzmite u obzir da ja nemam dva i pol para s kojima živim zadnjih pet godina, i nikad mi, bar po pitanju čarapa, nije namjera imati samo nekoliko koje ću onda marljivo prati i čuvati.
Ovako, da se i sutra pohabaju, nije mi žao novaca.
Najbolje je što se ne pohabaju preko noći, nego traju sezonama.

Fascino je meni relativno nov brand, nosim ih zadnjih godinu- dvije. Fascino je DM-ov brand i imaju odlične čarape. Ugodne su, meke i elastične. Meni traju jako dugo, i veća je šansa da ću ih potrgati prstenom ili nekom kopčom na čizmi ili cipeli, nego što će se potrgati nošenjem.
Imaju u ponudi i one s manje dena, ali po zimi nosim ove sa 70 dena, i izvrsne su.

Jadran mi je jako dugo bio najbolji izbor za najlonke. To se u zadnje vrijeme promijenilo,  jer sam pronašla čarape koje bolje zadržavaju oblik i rjeđe pucaju.
 Ipak, Jadran ima paletu kvalitetnih najlonki koje rade svoj posao, pogotovo najobičnije crne od 40 dena, mat su, super stoje uz nogu, ili na primjer, grilonke sa 70 dena, odlične za zimu. Jadran također ima razne dezene, pa ako volite dezene na čarapama, bit ćete na konju.
Tanje najlonke ni ne nosim, sve ono po  15, 20 dena ne koristim ni u koje doba godine, pa o tome neću ni pisati (ni kad budem jednom pisala o najlonkama za proljeće :) )

Penti je turska marka (dućan), u kojem sam u par navrata kupila zalihu štrampli koje mi traju već godinama. Ove na slici imaju 180 dena, guste, tople štrample koje su super za nositi ispod suknji i haljina.
Imam jedne njihove od bambusa, i to je divna stvar. Bambus je u zadnje vrijeme materijal valjda za sve, od gaća do ikea namještaja, ali daje elastične grilonke koje griju i lagane su, pa mi je bambus zbilja drag materijal.
I nekoliko marki za kraj, čija originalna pakiranja još imam.

Tezenis ima odlične grilonke. Tople su, ugodne i rastezljive, i zbilja traju. Ako ne znate, Tezenis je kći firma Calzedonie, rade stvari na istom mjestu, ali su povoljniji.

Odlične štrample našla sam u par navrata u New Yorkeru, po cijeni od 20tak kuna. Meni traju po dvije zime barem, a onda ih probušim na prstima jer moji palci bi valjda probili i zatvorski zid, da sam kojim slučajem s druge strane.

Billa ima u ponudi grilonke pod nazivom Nur Die, ove na slici imaju 100 dena, fino upakiraju noge i guzu, griju, i ugodne su.

I za kraj, Lidl.
Lidl se, kao i po pitanju pamuka, pokazao kao vrlo korektno mjesto za value for money kupnju najlonki i grilonki. Njihove, ovisno o akcijama i brandu, koštaju 20-30 kn.
Mogu iskreno reći da su mi među dražima. Imaju komotne brojeve, jako , jako ugodan materijal, ne pucaju lako, zadržavaju oblik.

Ne nosim zimske, debele samostojeće. Iskreno, ne vidim smisao u njima, a volim samostojeće.
Ne nosim grilonke ispod hlača, ne mogu se zamisliti da hodam tako, iščešala bih se do krvi.

Volim probati i grilonke izvan ove male lepeze koju sam tu uspjela poslikati.
Nekad ispadnu ok, nekad ispadnu promašaj, ali lako je isprobavati izvan sigurne zone, kad znam što bez straha mogu kupiti.

Da čujem sad vas, koje vi nosite, koje vam se sviđaju? Imate li što meni za preporučiti? Koliko vam traju najlonke, štrample, grilonke?




***************
We've finally entered the cold period, and since I spend most of my days wearing skirts and dresses, I wear tights underneath. I thought it would be nice to a make a post about brands and sorts of tights I bay and wear, and to see if you maybe have some suggestions for me, too.

I never owned just a few pairs. Since I'm practically living in them, I have numerous pairs and wear them, depending on the occasion and the wardrobe. I don't expect of them to live forever, and therefore I'm not into paying an extra cash for a pair of tights.

I have found a few brands I find good, I'm satisfied with their quality and price.

Fascino is a brand a local DM (drogerie markt) store sells, it is their brand. It is fairly new to me, but their tights are really good, they last for a long time, are elastic and look good weeks after the beginning of wearing.

For many years, Jadran brand was the only one I would think about, when buying tights, but I admit now I have found some at least as good as Jadran.
Jadran offers good tights, especially those with less den, and for non winter period.

The next one I'd like to mention here is a Turkish brand Penti, where I've first purchased my first  bamboo made tights. they're extra comfortable and keep my legs warm. Bamboo has become a great material for almost everything, from tights and socks to furniture.

I'll mention just a few more now: Tezenis, Billa's brand Nur Die, New Yorker's tights that are great money for value and last but not least- tights bought in Lidl. Lidl offers tights a few times a year, and their products are always good and really not expensive, so it has become a good place to shop at.

Sometimes I buy tights and find the purchase is a fail, but usually I know what I'm looking for, and find that. Is there some brand you would recommend?

Broj komentara: 10 :

  1. Prvi puta cujem za taj naziv. Meni su to sve najlonke ili strapmle. Deblje odnosno tanje haha
    Ne nosim ih vise tako cesto. Kad je hladno ja sam u hlacama. Ili tajice i tunika.
    Rijetko nosim haljine.
    Ali nije los post. Dobro je znati ovo :) ako mi zatreba- idem u Lidl i kupujem! 😉

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kužim, ispod tajica i hlača i nema baš mjesta za najlonke (štrample, grilonke, kako god) :D

      Izbriši
  2. Volim Penti a ovde sam otkrila mak. brend- Sara Fashion. Fin kvalitet, cena jos bolja :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dok sam zivjela u Zagrebu uvijek bi skicnula ponudu carapa u jednom duckasu na tresnjevci, ne znam dali jos radi, ali par minuta od tresnjevackog placa, drzali su emilio cavallini najlonke. Sve njihove najlonkekoje imam su deblje (80+ dena) i sve su jos uvijek kao nove, a neke od njih imam skoro 8 godina. Cijena im je doduse malo veca, ali mi za te najlonke nikada nije bilo zao dati novceke. Od jeftinih najlonki favorit su definitivno iz Dm-a.
    Jadranove najlonke volim zbog velikog izbora, ali su me unazad par godina malo razocarali kvalitetom, ili manjkom iste, pa mi se puno jeftinije carape drze bolje nego njihove...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imam neke E. Cavallini, nisam dosad ni znala da je to neka marka, kupljeno negdje na Trešnjevci (vjerojatno isti dućan) :)

      Izbriši
  4. ja nisam znala za ovaj turski dućan, gdje je to :O
    ja kupujem debele najlonke u c&a, pakirane su im 2 komada skupa, cijena 70 kn, različite boje, meni traju i super su mi. imaju crne, smeđe, plave, zelene, crvene, ljubičaste.
    štrample su im zato užas.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Baš sam jučer bila u C&A i sjetila se tebe i ove priče o štramplama :) pa sam ih prekočila.
      Turski dućan je u Praškoj, ona koja ide preko Zrinjevca ravno do Trga, kad pratiš tramvaj, s lijeve strane u smjeru Trga.

      Izbriši
  5. Probala sam sve ove osim jolliness i esmare. Obično kupujem tajice u DM, ali zavirim i u druge dućane pogotovo kad je akcija. Jadran volim, ali ove tanje najlonke im stvarno brzo puknu:(.

    OdgovoriIzbriši
  6. da se ispravim...tajice i najolonke (ne samo tajice)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);