nedjelja, 4. prosinca 2016.

Heljdin griz/ Buckwheat groats


Kad se pokušavate hraniti bez glutena, zna biti mrvicu komplicirano smisliti što jesti svaki dan, a da nije ista stvar opet i opet iznova.

Heljdin griz (ili griz od heljde, ne znam koji je ispravniji naziv) sam otkrila nedavno u DMu.
Probala sam ga na dan kad ništa nisam imala doma, ni rižino ni bademovo mlijeko, nekako se poklopilo da nisam stigla do dućana par dana, a bilo je vrijeme za kupiti puno toga.

Na kutiji piše da se griz može raditi i s mlijekom i s vodom, pa je ovaj skuhan u vodi.
U par decilitara vode ubaci se par velikih žlica heljdine krupice, i miješa dok se ne zgusne do željene gustoće.
Ja sam uz to dodala agavin sirup koji sam prelila preko griza u tanjuru, i bananu.
Jako mi se sviđa, i postat će mi dio stalne postave kuhinje.




If you're trying to have a gluten free diet, it can be difficult sometimes deciding what to eat, and avoiding the same meals over and over again.
Buckwheat groats is something I've found recently, in store nearby.
I've tried it on a day when I didn't have anything in the kitchen, no rice nor almond milk, so I cooked it with water, and it turned out just fine. You can prepare it with rice or almond milk, too.
Pour a few deciliters in a pot and let it boil, then add a few spoons (depending how thick you want the groats to be), stir until it is thick enough, and let it coll.
I've added agave syrup and a banana.
I like it a lot and will prepare it often.

2 komentara :

  1. nisam probala heljdin griz, ali sjećam se da sam prije godinu ili dvije ponovo otkrila običan griz i baš mi je dobar spremljen s vodom, tako da bi i ovoga probala...nekako bi bila i ja sklonija slatkoj varijanti, malo banana i voća ili meda....njam:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, voće baš dobro sjedne uz ovaj griz.

      Izbriši

}, 10);