srijeda, 14. prosinca 2016.

Pronalasci./ Findings.

Pisala sam nedavno kako su mi ukrali dolčevitu sa štrika, i kako me rastužio rastanak od vunene dolčevite koje imam desetljeće i nešto sitno.

Bila sam kod oca doma i malo pospremala ormare, i prođem kroz njegove zimske pulovere da vidim treba li što proslijediti, i sjetim da bi valjalo pogledati ima li on što vunenih stvari iz svojih vitkjih i mlađih dana. Ima.

I to lijepe, vunene pulovere. Mislim, svjesni ste već da su to postali moji puloveri, jelda? :)
Uglavnom, našla sam nekoliko pulovera i dolčevita, sve vuneno, nešto alpaka, nešto čista runska vuna, sve je toliko meko i divno i ja sam tako sretna. Taman su onako malo oversized (na meni), oprala sam ih i sad ih šnjofkam i čekam da još mrvu zazimi da ih krenem nositi.
Super mi je kako izgubiš jednu, dobiješ pet u život.

Nego, prolazim ja tako kroz kuću i pospremam malo, i znate na što sam naišla? Na svoj spomenar iz razdoblja prije osnovne škole.
Jeste li imale ovakav spomenar? Spomenar ima pravila i  procedure, što gdje pisati, da ne bi slučajno petogodišnjakinje krivo nešto upisale.
Nay početku ide fotografija vlasnice, i osobni podaci, u slučaju da se valjda zagibi, pa da policija može naći.
Što se tiče moje slike, ovo je iz razdoblja kad su me otac i stric (još se sjećam) vodili sa sobom na šišanje brici, koji bi me onda pošišao na lončić.

Spomenar je pun savjeta i pjesmica i fotografija, i preklopljenih ušiju listova (ne otvaraj molim te, jer tu piše volim te!).
Tko bi rekao, u 30 godina ovo je postao relikt prošlosti. Tko danas uopće ima i popunjava spomenare?





I wrote a couple of weeks ago how a pullover was stolen from me right from my window, where I let my clothes on ropes.
Well, life works in interesting ways. I went to my father's house and spent some time going through his wardrobe, to see if there is anything we should donate. While I was going through his closet, I decided to check if there are some pullovers from his younger and slim times, and there they were, beautiful woolen pullovers. They are a bit over sized (for me) but they're in a perfect shape, and I'm just waiting for colder days to wear them. Some are made of fleece, some are alpaca wool.
I am so happy :)

And while I was going through the house, I've found the scrapbook I've had when I was 5. It was a very serious thing back then, with procedures what and where to write, where to put photos etc.
Girls (and some boys) wrote their contact information, their photos and songs.
Who has such things today? Funny, in just 30 years such things became relic.

Regarding my photo, my father and my uncle used to take me with them and I got my haircut at the barber's.

Broj komentara: 7 :

  1. Daaa, skuzili smo da si posvojila dzempere! Bas sam se nasmijala. Svasta lijepoga se nadje u ormarima roditelja i grandparents.
    Imam i spomenar negdje u HR, ne znam vise ni gdje. Jedna od najdrazih mi je bila kad mi tata koji je prekrasno crtao, nacrtao nesto divno preko 2 strane. Sad mi je to draga uspomena na njgov talent i nadam se da nije nesto pojelo papir. Ste imali vi biografije as kids? Biljeznica, pa ti frendovi nesto napisu o sebi u nju...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Osim spomenara, imali smo leksikone u osnovnoj školi. tu se u bilježnicu napisalo miljon pitanja, i onda bi svatko, pod svojim rednim brojem, pisao odgovore. Leksikoni su isto bili fora :)

      Izbriši
  2. Imala sam leksikon. Zapravo, par njih.. ne sjecam se da sam ijedan sacuvala 🤔

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ovaj moj nije sačuvan ciljano. jednostavno je zapeo među nekim stvarima i eto, 30 godina kasnije- ta dam! :))

      Izbriši
  3. to je ono svako zlo za neko dobro:) ili kako u svemu vidjeti nešto pozitivno. Zapravo ovi puloveri baš fino izgledaju, a sigurna sam da su i topli tako da pun pogodak.

    Super mi je vidjeti i ovaj spomenar, vraća me u neka stara vremena:)

    OdgovoriIzbriši
  4. usput mislim da su spomenari izumrli...baš šteta:) sjećam se kako je najveća fora bilo pokušati dokučiti opis simpatije ili inicijale koje je napisala osoba koja ti se sviđala:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. daa, sjećam se ovog sa simpatijom!
      puloveri su super. i slažem se, ovo je dobra stvar. samo treba znati zaustaviti se i ne razmišljati samo o negativi, koja se desila.

      Izbriši

}, 10);