četvrtak, 22. prosinca 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?



Počela je i zima službeno, i sad je samo pitanje vremena kad će nas i snijeg zatrpati pa ćemo samo pričati o tome koliko pada i je li padalo više prošle godine ili prije 50, kad je zapadalo toliko da se i danas priča o tome :)
Ne znam kako je kod vas, Zagreb ovih dana klizi među minusima. Meni je ove godine baš baš hladno, to jest, ne mogu se nikako ugrijati. Inače se brzo ugrijem čim krenem hodati ili vježbati (na jogi se skuham u prvih 10 minuta i obično stojim pored prozora, jer mi je i vruće i fali mi zraka pa zijevam na veliko), ne znam što je, no imam potrebu stavlja više slojeva od uobičajenih dva-tri.


Nakon dosta godina, ove zime nosim sve zimske, debele pulovere, uopće se ne kuham na poslu (hvala kolegama, svi poštivamo godišnja razdoblja, i u uredu, kad je zima, ne hajcamo nego dolazimo primjereno obučeni), a i izvan radnog vremena, paše mi biti ušuškana.

Jedan od tih debljih pulovera je i ovaj na slici, crni topli pulover koji ima skoro deset godina, i kupljen je u Zari. Super je, a najveća mu je prednost što se zaista dobro drži za skoro- desetogodišnjaka.
Kako ja nosim većinu svoje garderobu cijelu godinu, tako je i ova suknja došla u svoju zimsku verziju, na debele crne grilonke. Suknja ima podstavu i hajmo reći da je deblja, jer je dupli materijal, pa i nije loša za hladne dane. Nju sam uzela prošlu zimu u H&M. Mislim da je bio neki mikrotrenutak u tim dućanima, nudili su tube skirt koji su bili dobro šivani i od dobrih materijala, u par tjedana sam uzela ovu i dvije debele u Zari. I to je to, nestali su iz ponude nakon toga. Kasnije, kad sam znala proć kroz dućane, ono što se nudilo bilo je, po meni, od manje kvalitetnih materijala i loše šivano i sve nekako bez veze.
Nebitno, ja sam svoje donijela doma i to je najbitnije. :)

Na šalove i marame se trebam podsjetiti, obično izvučem jedan i nosim cijeli tjedan, a zapravo su super dodaci i samo se treba sjetiti na vrijeme i naći pravi šal ili maramu.

Ovajna sebi ima, a na slici ne ne vidi najbolje, dvije ogromne lubanje, i male lubanjice uzduž šala, a prljavo rozi je i izgleda baš pitomo, dok ga se ne raširi :D
Mislim da je rađen po uzoru na šal s lubanjama koji je Alexander McQueen lansirao prije dosta godina. Sad sam išla guglati da vidim jesam li u pravu, i mogu samo reći da ovaj moj šal ima sličnosti, ali nije sigurno koštao toliko.

Želim vam svima mirne i vesele blagdane, Božić je, ako slavite katolički, za par dana.
Najedite se fino, podružite, puno se smijte i odmorite se. Želim da vam svi kolači uspiju, da prođete ovaj vikend bez stresa, da ništa ne pođe po krivu i da vas nikakve baje i boleštine ne zaskoče u ovom vremenu viroza.

Ja uzimam nekoliko dana slobodno od interneta, pa se čitamo nakon Božića.
Osim toga, da ne zaboravim, blog će krajem godine slaviti rođendan, pa nakon blagdana dolazi na red darivanje. Taman kad si podijelite sve darove, možete dobiti još jedan.
To je to za danas!


Winter has officially started and now it is only a matter of time when the snow hits. Then, all we'll talk about will be how much snow there is, and how was it last year and 50 years before, when it was the hardest winter ever (or however the story goes around you).

It is cold in Zagreb these days ( between -3 C and -6 C) and this year I feel so cold. I usually warm up after I start walking or doing yoga ( i usually stand near the window to get some air and to cool down) but this time, I need extra layers to feel comfortable.

Speaking of cold days, here I wore a warm pullover that is almost a ten year old. I really appreciate how it doesn't shape shift, it stays the same while the years pass by.
And since I wear my clothes throughout the whole year, this is a "summer" tube skirt that is worn also in a colder period. It has two layers and is a bit warmer,  so it is actually quit appropriate for the winter days.

This scarf is in pale pink and it is not quit visible in the pictures, but is has two large sculls and numerous little sculls along the material. I like it a lot and reminds me of Alexander MC  Queen famous scull scarf, although mine wasn't that expensive at all.

Christmas is in a few days, I'll be taking a few days off the Internet.
I wish you happy holidays. May all your cakes and food be delicious, spend quality time with people who are dear to you.
I wish  you catch no flue and cold viruses and be happy and merry.

At the end of the year this blog will celebrate it's birthday, so there will be a giveaway.
More info next time!

3 komentara :

  1. I tebi želim sretne blagdane....dobro si napisala, najbitnije je da se ostavimo stresa i malo odmorimo...divna je ova suknja, a i marama mi se baš sviđa.

    Meni je rođendan blogu bio prije par dana, ali sam skroz na njega zaboravila..dobro si me podsjetila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i hvala :)
      Ja taj blogorođendan svaki put zaboravim ;) al zaboravim i rođendane ljudi, tak da sam se prestala brinuti :D

      Izbriši

}, 10);