ponedjeljak, 5. prosinca 2016.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Dobar dan!
Divan je neradan ponedjeljak, nakon radnog vikenda. Hladno je, noćas je na kratko padao snijeg, ali jutros je sunčano, pravi zimski dan.

Kako je (napokon, makar na mahove) zahladilo, došlo je vrijeme za češće nošenje marama i šalova, i mislim da ćete me češće viđati omotanu.
Marama je rođendanski dar, meka i viskozna, haljina je kupljena na buvljaku prije nekih 7,8 godina. Malo sam ju skratila i, kako mi je robusna, ostavila sam vidljive šavove na dnu. Imam faze da ju ne nosim godinama, a onda ju nosim tjednima.
Mislim da je službeno, ja koja sivu nisam smatrala nosivom bojom, sad uživam u njoj. Kako se percepcija mijenja :)


What a beautiful, non working Monday it is!
I've had a work weekend and am enjoying a day off today. It is a cold yet sunny day, it snowed for a bit last night, but this morning it's only cold outside.

After years and years of avoiding gray colour, I can say it is official now I love it, and been loving it the whole last year. Interesting how preferences change...

I've bought this dress at a flea market 7 or 8 years ago, It is a bit robust, so I left the stitches visible.
The scarf is a soft, viscose birthday gift. Since it finally got colder, you'll be seeing me here more often wearing scarves.


Broj komentara: 6 :

  1. Kombinacija je prelijepa. Bas mi se svidja.
    Ja pocinjem odnedavno sve vise da cijenim sivu boju. I da je koristim umjesto crne. Siva je dobra za sve moguce kombinacije, i blaza, meksa nego crna boja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Možda siva sjeda s godinama. Ja zbilja volim crnu, ali siva se divno slaže s bojama i da, imaš pravo, mekša je u kontrastiranju.

      Izbriši
  2. Lepo, lepo :) Bila sam ubedjena da su grilonke roze, kad ono..:D :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ne ne, molim lijepo, ovo je bio Sivi dan :D

      Izbriši
  3. vidiš i ja sam sivu zavoljela s godinama...ima nekih pet, šest godina da mi je prirasla srcu, a prije je bila ni slučajno boja. Sada mi je možda i najelegatnija!

    Super ti stoji haljinica, a marama je baš po mome guštu.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);