nedjelja, 22. siječnja 2017.

Nagradna igra!!/ Giveaway!

Ide vrijeme, prođe rok, eto rođendana, skok na skok!
Zapravo je godišnjica bloga već prošla, ali razlog za veselje je još tu.

Hvala vam svima što me čitate i pratite i komentirate toliko dugo godina. Da nema vas, ne bi bilo ni ovog bloga. Puno mi znači kad vidim da me čitate iz svih dijelova svijeta, i često se zapitam kako ste došli do mene.
Koji god da je razlog, meni je drago da ste me pronašli u internetskim bespućima, i da se vraćate svako toliko.

Ove godine tema dara je moderna žena. Zapravo, možete to nazvati i zimski starter kit. Htjela sam složiti nešto što bi svaka moderna, samostalna žena htjela imati, i što joj može poslužiti u svakodnevici. A kako je rođendan bloga usred zime, eto, dar je obojan zimom.

Zimske starter kit koji bi svaka samostalna žena trebala imati sadrži ( pretpostavit ću i da imate auto, ako nemate, da se prilagoditi situaciji)
1. punjač za mobitel u autu
2. produžni usb kabel za mobitel, da ga možete puniti bilo gdje. Vjerujem da ste puno na mobitelu i da će vam dobro doći usb kabl
3. ono za (ne znam mu naziv :D ) držanje mobitela i sitniša u autu, ravna ljepljiva stvar koja vam drži mob dok vozite, a na to možete staviti i kartice za plaćanje autoputa itd.
4. baterija, jedna lijepa, za cure. Jer ako ste mobilni, kojim god prijevoznim sredstvom da se koristite, prije ili poslije će vam zatrebati da posvijetlite nešto, a nećete uvijek moći svijetliti mobitelom.
5. grijači za ruke.  Dok čekate prijevoz ili jednostavno šećete psa ( ko ja) i glumite pingvina na ovim temperaturama, ili čekate nekog, a taj nikako da dođe, ili jednostavno vaše tijelo ne podržava cirkulaciju u rukama. Ovo su mali kvadrići sreće, koje je potrebno prije zagrijati, ubacite u džepove i bude vam bolje. Ruke vam se smiju od sreće:)
I za kraj
6. štucne, jedne prave, debele štucne s likom pretilog jelena.

Dugo sam smišljala što bi sve moglo ići u dar, pa vas molim i mrvu truda s vaše strane.
Ostavite komentar ovdje s imenom i prezimenom, i napišite kako bi iskoristili zimski starter kit.
Ako imate Facebook, lajkajte moju stranicu i post, i podijelite ga. Ako ste na Instagramu, također.


Ja ću na kraju sve zbrojiti, prijave sa svih društvenih mreža, i veća vam je šansa ako ste na više strana djelovali.
Nagradna igra kreće od večeras i traje dva tjedna, do 05.02. navečer. Poslat ću dar na bilo koju adresu, gdje god da ste, dakle, svi možete sudjelovati.

Sretno svima!



edit
Dobitnica je izvučena: Aneta Služek. Čestitam, Aneta!






***************
Another year has gone by, and it is time for another blog giveaway.

First of all, I would like to thank all of you for being such good followers and readers for so many years. If it weren't you, this blog wouldn't exit for so long.
Thank you for all your readings and comments, and reading from every part of this planet.

I've planned this gift for a modern woman: for someone who is busy enough and moderns enough, she will be happy to receive these goods and the gift will do good to her.
I decided to call it Winter starter kit, because it contains stuff a woman should have, in these winter days:
1. a car mobile charger
2. usb  charging cable , wherever you are, and I know how much time a person can spending doing something on the phone.
3.anti slip car mat, that will keep your mobile phone, coins and other important stuff in your car (or somebody else's, depending how you travel) in place.
4. a battery lamp, because everyone should have one. You can't always light everything with your smartphone"
5. Pocket warmers- because I know how hands can get cold, while walking the dog, or waiting for a train, a bus, a tram, or somebody who's late. This will help your hand be happy :)
And last one, a real winter thing:
6. knitted leg warmers, with an image of a big deer.



It took me time to think what could go into this kit, so be so kind and spare some time, if you wish to participate in this giveaway. Leave comments with your name, and write how you would use this winter starter kit. Also, if you're on Facebook, like my page, like the post and share the post on your page. On Instagram, too.
The giveaway will start now and end on the February 05th, and has no geographical restrictions.
I wish you all luck!!



Broj komentara: 17 :

  1. Ana Mandić
    Ovaj kit je odličan,ima sve što meni treba.Štucne i grijači za ruke za ovu ultra hladnu zimu,a ostala mala pomagala za mobitel, to uvijek treba
    Ig: anaa_maandic
    😘🎁💜👍

    OdgovoriIzbriši
  2. Aneta Služek

    1,2 i 3- sad sam pocela raditi i morat cu kroz koji tjedan putovati i autom.
    Imam svoj mobitel ali i sluzbeni- na koji uvijek moram biti dostupna 0/24. Tri prve stavke bi mi pomogle u tome.
    4. Ujutro radim od 6. Sada ustajem u 05:25h i mrkli mrak je kada krecem raditi, a kao sto sam rekla- zackoji tjedan cu morati ranije ustajati i baterija ve mi dobro doći u mraku. A kada radim poslijepodne- dolazim kuci u 17,18 ili 18:30- opet je mrak.
    5 i 6- isto kao i 4 tj slicno. Rano ujutro je jakooo hladno i kasnije navecer. Imat cu nesto da me grije. Kao i kad nosim tajice i tuniku na posao a moram ici iz glavne zgrade u dvorišnu(skola je u pitanju;ja sam med.sestra u skoli za djecu s posebnim potrebama i poteskocama u razvoju; puno ime skole-COOR iliti Centar za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju). Vani je hladno a ja malo-malo moram van pa unutra.. a imam samo kutu na sebi.. "tlaka" mi je da se svako malo moram presvlaciti za tih par minuta.. pa eto.. grijaci tj stucne za noge su prava stvar.

    Facebook: Aneta Služek
    Instagram: aneta_91

    OdgovoriIzbriši
  3. Stucne s' pretilim jelenom :))))))))))))))))))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam sigurna kako se dijeli objava na instagramu, ali lajkat ću sigurno:)...fb zasada nemam. Super mi je ovaj kit koji si složila:) idealan za zimu.

    Ja sam isto gledala neki dokumentarac o pronalasku Nefertiti, ali u međuvremenu su ustanovili da ipak nije sigurno da je to bila ona. Valjda je problem što nemaju njen DNA, niti od ikoga iz njene obitelji, a sve te kćeri koje je imala s faraonom nisu još nađene. Npr. Tutakamnona su lako povezali s ocem jer imaju DNA svih članova obitelji...ima teorija da je Tutankamon oženio jednu od Nefertitinih kćeri dakle svoju polusestru, ali ništa nije potvrđeno. Mislim da na kraju ništa neće ni moći dokazati jer se ne zna iz koje je obitelji ona bila, a ženskih članova faraonske obitelji bilo je na desetke. Slažem se što si rekla, ljude više zanimaju sapunice nego romani koji su pokrepljeni nekim povijesnim istraživanju.

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaooo prve 3 stavke su mi definitvno naj i prva si da tako nesto poklanjas i bas super ideja :)
    Iduci tjedan mi moji bas trebaju kupiti auto i taman su prve 3 stavke kao stvorene..posluzit ce mi i ostalo ne brini,smrzljo sam teski tako da uvijek mi dobro dode tako nesto..
    Facebook: Tea Dorčak

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovaj post je nasao mene! 😀 zimski kvadratici srece i stucne su apsolutno prava stvar! Nemalo puta cekam neke ljude jer uvik i iznova kasne, ne znam jel ih kasnjenje bas veseli ili vole da se ja smrznem (a ja se vrlo lako smrznem i ruke su mi uvik ledene)😕 a kabel za punjenje..hmm ne znam samo jel dovoljno dug, jer mislim da je ovaj moj postao rastezljiv, bas kad je mob na punjenju ja zelim lezat na drugom boku a kabel nije dovoljno dug 😒 a buduci da se dragi i ja volimo puno vozikat okolo sa dobrom glazbom koja je obicno na mobitelu punjac za auto bi nam bio super stvar jer bas kad slusamo najdrazu pjesmu baterija odluci rec da ona vise ne moze i onda imamo problem.. Molim te, pomozi nasim baterijama da nas ne ostave bez glazbe dok mi skitamo 😀💕
    Na Instagramu: marmil25
    Na facebooku: Marija Miličević

    OdgovoriIzbriši
  7. Evo slučajno sam naletjela na ovaj post i uopće na tvoj blog i stvarno mi se sviđa sve. Lajkat ću te odmah nakon komentara i na fejsu i instaču i dalje obavezno pratiti! :)
    Ovaj zimski kompletić je fantastičan. Od svih stvarčica posebno moram istaknuti grijače za ruke i noge jer kažu da sam ja osoba koja nema krvi u sebi i stalno sam led ledeni �� pokušavala sam već sa stotinu stvari da bi se ugrijala, od pravljenja domaćih ljekovitih napitaka pa do jedenja jabuke koja je u sebi imala čavle (kažu stari ljudi da jabuka upije željezo i poboljša se krv ��) i naravno ništa od toga. Kaže mi moj dečko da neka se ja samo držim svojih debljih čarapa jer nije ni njemu ugodbno kad mora grijat ruke i noge ���� ovaj toliko potreban punjač i usb mislim da se ne treba ništa previše komentirat jer živimo u vremenu kada nažalost ovsimo o mobitelima i svoj toj tehnologiji. Puno puta mi se desilo da me baš tih 4% baterije izdalo a toliko mi je bilo važno :) jedna slatka baterija uvijek se dobro nađe u torbi jer obično mi cure ništa ne možemo naći. Čim je veća torba veći su i problemi �� sve te navedene stvarčice za auto bile bi mi ko naručene da upotpunim svoju curicu (auto) i da se vozikam sa posebnom voljom :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahahahaha "s likom pretilog jelena" hahaha skoro sam sa stolice pala :').. ovaj zimski paketić jako bi me obradovao jer sam zimogrozna i obožavam tople i slatke stvari i pretile jelene logično haahahha... Laura Banko

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlično osmišljen poklon :)
    Živim u slavonskom gradu u kojem je prehladno zadnjih tjedana, a ja mrzim zimu! Pogotovo otkad vozim, struganje leda, pa dok se motor zagrije, pa se bojim da mi se gorivo ne smrzne. Jedva čekam proljeće, moje omiljeno godišnje doba... Uglavnom, ovaj tvoj kit bi mi dobro došao, štucne su vrh, a neke stvari bih dala frendici koja proživljava slične zimske traume poput mene :D

    Pratim te na fbooku (Marina Kolar) i instagramu (aniramralok)

    OdgovoriIzbriši
  10. Olivera Rakinić
    I inače sam baš zimogrozna tako da ovih par tjedana sa konstantnim minusom jako teško podnosim.Moj modni izričaj ovih tjedana je slojevito i to u nekoliko slojeva tako da bi se ovaj zimski set savršeno uklopio.
    fb:Olivera Katić

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja sam vjerovatno najzimogroznija osoba koja postoji hehe, zaista obožavam ovakve preslatke stvari osobito ako im je namjena grijanje :D ovo bi me jako jako razveselilo ♡
    Pratim i na fejsu i na instagramu kao @nives.holajn :)❤

    OdgovoriIzbriši
  12. Gledam darove i stvarno je sve predivnoo ;). Itekako bi ovo sve dobro iskoristila jer to je bas ono sto mi treba ;). Punjac za mobitel u auto naveliko vrebam, a produzni usb kabel mi je uzeo suprug tako da ga svakako zelim i ja da imam ;). Grijaci i stucne je ono cemu se posebno radujem jer sam bas smrznuta i uvijek kada idem u setnje budem zabundana pa se osijecam kao pravi eskimi ;). Pratim na fb pod Suzana Kišicek, a vama svaka cast na ovom darivanju i sretnica ce biti ona koja ovaj poklon osvoji. Zelim vam jos puno uspijesnih blogo rodendana i uspijeha u daljnjem radu !

    OdgovoriIzbriši
  13. Odličan kit, svaka pohvala za originalno darivanje! #1, #2 i #3 bih najviše koristila pri putovanju na posao jer ne radim u gradu u kojem živim tako da dosta vremena provedem u autu. #4 bi se našao u torbici da mi je pri ruci jer je to nešto što uvijek treba, a nikad je se sama ne sjetim kupiti (dok mi ne zatreba). A #5 i #6 bih iskoristila u ove hladne dane kad idem u šetnje sa sinom. :)
    FB: Tea Bandić
    IG: @tea1983

    OdgovoriIzbriši
  14. Martina Šišić
    Zimski starter kit bi mi bio od velike pomoći.
    1. punjač uvijek dobro dođe, kao i
    2. produžni usb kabel za mobitel
    3. ravna ljepljiva stvar će mi koristiti za više stvari, kao što si i nabrojala: držanje moba, sitniš, računi i sl.
    4. baterija - uvijek si nešto trebam osvijetliti, pa prtljam s mobitelom, tako da bi mi baterija bila od velike pomoći
    5. grijači za ruke - idealne za moje uvijek ledene ruke
    6. štucne - najavljuju još zahlađenja pa nije na odmet biti opskrbljen.
    U svakom slučaju, jedno jako lijepo i bogato darivanje koje bi svakako bilo lijepo osvojiti i sve stvari s popisa dobro će doći svakoj ženi. =D
    FB: Martina Šišić

    OdgovoriIzbriši
  15. Sretan blogorođendan! :-) Presladak Zimski starter kit. Punjač i produžni za mobitel bi mi vrlo olakšali život, jer još uvijek mobitel punim samo doma. Baterija je apsolutni mush have, a štucne i grijači za ruke su preslatki, štitili bi me od bure.

    Pratim te na fejsu: Irena Matković

    OdgovoriIzbriši
  16. Šta reći nego super!Imam i ja jednu takvu razmaženu! Pratim i na ig @zlatafranjotot

    OdgovoriIzbriši
  17. Svjetlana Rimoldi
    Šta reć pogodila si ga u sridu štucne i debele čarape mi trebaju jer svaki dan šećem svog malog divljaka (psa,da nebi bilo zabune :D ),njega nije briga jel zima il nije,njemu dobro :D Auto nemam,te stvarčice bi prosljedila nekom drugom,što znači da bi 2 osobe usrećila..Double luck wooo hoo :D

    OdgovoriIzbriši

}, 10);