srijeda, 11. siječnja 2017.

Pole dance

Postoje li stvari, za koje niste mislili da ćete ih probati?

Imam kolegicu, koja se nikad nije bavila sportom i, kako to već biva, otkrila je pole dance i oduševila se, toliko da je postala instruktorica.
Krajem prošle godine dobila sam poziv na FB na intro satove, odabrala sam jedan vikend i otišla s frendicom.

Nisam nikad bila dotad ni na treningu niti gledala uživo nastupe, pa nisam znala što očekivati.

Znate šta? Pole dance je super stvar. Ozbiljno. Za početak, nakon što smo se zagrijale, učili su nas kretati se po dvorani, onako sporo, što izgleda jako dobro (i kako ja nikad ne hodam), nekoliko plesnih koraka i za kraj, šipka.
I vrtila sam se na šipci, jesam :) Trebalo mi je par pokušaja da se primim kako treba i zavrtim, i zaista sam se na kraju vrtila. Tko bi rekao da neke stvari možeš naučiti na prvom satu!
Uglavnom, taj prvi plesni pokret oko šipke zove se krijesnica, i najjednostavnije je vrćenje oko šipke, no meni se činilo da sam se vrtila 5 minuta.

No, nakon tog našeg senzualnog hodanja i krijesnice, cure iz Pole Dancea su nam pripremile mali show off što se sve može naučiti tamo, i kako to izgleda kad se pleše.
Ja sam sjedila otvorenih ustiju cijelo vrijeme i gledala ih, ozbiljno.
Prvo, sve te žene su toliko seksi i zgodne i snažne, i upravljaju tijelom na šipci po kojoj se penju, spuštaju, prekobacuju i vise naopačke, i vrte ukrug i križaju noge i izgledaju kao da je to najlakša stvar na svijetu, i sve to u onim cipelama s prozirnim platformama.

Ne sjećam se kad sam zadnji put bila toliko pod dojmom i kad mi je nekoliko žena istovremeno toliko dobro izgledalo.

Paralelno s ovom mojom pričom, jedna moja prijateljica je nedavno krenula na pole dance i oduševljena je. I slažem se s njom, baš je dobra stvar.
Skupine su male, nema ogledala, vježba se u polumraku i nema predstava pred publikom.
Vježbaš za sebe, i osjećaš se pritom dobro.

Sviđa mi se ideja vježbanja ženstvenosti, ako mogu to tako nazvati.
Podsjetilo me mrvu na jogu, na vježbanje dijelova tijela koje zanemarujemo u svakodnevici. Jednostavno, žene danas nemaju priliku biti ženstvene svaki dan, ne mislim pritom na odjeću i šminku, nego na svjesnost svog tijela. Neovisno o spolu, krećemo se unificirano, odjeća je napravljena tako da hodamo i krećemo se slično.
Baš je bilo lijepo gledati žene s puno mekšim pokretima.

Kako su ti intro satovi bili nekoliko vikenda za redom, naravno da sam otišla još jedan vikend poslije, I mada sam znala što me čeka, opet sam gledala razjapljenih ustiju njihov performance na kraju sata.

Uglavnom, baš dobra stvar. Malo su me bolile ruke nakon vikenda, ipak se treba zavrtit na šipci, malo sam imala masnice po nogama, jer ipak treba obmotati noge oko šipke i vrtiti se :D al sve je vrijedilo. Ako ikad budete u mogućnosti probati, preporučam. A možda već idete na pole dance ;)

Našla sam njihov video, ako ne znate već, da vidite kako to izgleda.




Are there things, you never thought you'll try?

A colleague of mine started, a few years ago, going to a pole dance classes, and like it so much she became an instructor in the meantime. At the end of the last year, she invited me over FB to come and try out pole dance in their free classes.

And so I did. I went there with a friend, to see how pole dance looks like from the inside. And I liked it. A lot. I've never been to any dance class before, so it was interesting to see what king of moves they teach and how it will turn out in my case.

It is a cosy, intimate place with lights turned down low, without any mirrors.

First the instructor showed us how to warm our bodies, with a set of exercises, and later she showed us some simple moves, how to walk slow (which I never do), and at the end, one move on the pole.

The interesting thing is, and this reminded me of yoga in a way, how pole dance awakes woman's sensuality. Most women have forgotten how to move sensually, we walk the same way men walk.
We walk too often like robots, we don't use our hips and our legs like we could, our clothes are also made man-like, and in everyday life, there is not so much chance to walk more feminine.

Anyway, I tried my very first move on the pole, and I succeed! It is really the most simple move, now I know :) but it took me a few tries and finally I managed to lift myself up and turn around the pole.
I felt I was up there 5 minutes (I really wasn't ) and it felt great.

At the end, girls from the Pole Fitness made a show showing us what they can do, and what we all actually can do, if start coming to their classes.
I must say, I spent the whole time with my mouth wide open, while watching these girls doing miracles on the pole, climbing, twisting, levitating...all these girls looked so sexy and sensual and beautiful..I couldn't stop staring at them.

I was offered another free class and, of course, I went again, and was again amazed by how these women looked and danced and acted.

Maybe you already know what I'm writing about, because you have already tried it?

In case you haven't, I've found a video of the studio, showing it looks like.




Broj komentara: 5 :

  1. Ja sam davno otkrila umjetnost plesa na šipci. Ne lično, ali preko youtubea i bila jednako oduševljena. Stvarno je divno gledati i apsolutno se slažem. Nekad fali ženstvenosti i strasti u običnom životu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Divno ih je gledati, da <3
      I da, fali strasti i ženstvenoti.

      Izbriši

  2. Draga, jako lijep blog.
    Ako zelis mozemo da zapratimo jedna drugu, ako hoces zaprati me i ostavi komentar,kako bih uzvratila. :)

    www.bekleveer.com

    OdgovoriIzbriši
  3. meni je to isto super, da ima neki tečaj u blizinu upisala bi se:).

    OdgovoriIzbriši

}, 10);