petak, 27. siječnja 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?


Olovila sam jedan dan da je mrvu bilo toplije, i pod time mislim da nije bilo -10, nego oko -3, pa sam dobila volju i slikati se.
Da ne pišem u svakom postu do proljeća kako je zima i kako mi je hladno, uzmite da se to prešutno podrazumijeva :)
Ovo je kombinacija za posao, nosim tanku crnu majicu dugih rukava, povrh haljinu bez rukava, i povrh ovaj pončošal.

Pončošal je kupljen ovu zimu u Orsayu, i mogu reći da se isplatio već dosad, imam ga nekih mjesec dana i nosim ga par dana tjedno, plus znam se njime ogrnuti na poslu. Ne zovem ga pončo bezveze, na deklaraciji stoji da je pončo, mada ne bih išla tako daleko.
Fora je kako je dvobojan, mada se ne može izokrenuti jer je etiketa iznutra (ok, to je rješivo), crno- bijeli pa ide na dosta kombinacija.

Da ipak ne budem potpuno crna (s malo bijelog), a kad već imamo snijeg, obula sam čizme koje su za snijeg i zimu, s malo futre gore na nozi. Čizme su odlične (Busola) jer imaju dobar đon, ne proklizavaju, griju i ne promaču.
Rukavice dar, starije su od mene ali su mi jako drage i nosim ih većinu zime. One su, zapravo, moje vozačke rukavice. Puno mi je bolje voziti auto s kožnim rukavicama naspram vunenih (i drugih materijala), bolje držim volan, dok mi u vunenim volan zna kliziti pod rukom, a to ne želimo, jelda?




This week I've caught one day when I could take pictures without the snow or fog.
I'll stop talking about how cold it is, every post till spring could start with that sentence, so bare in mind how I feel although I don't write about it.

One day it wasn't that cold, and I decided to take pictures of all layers I wear.
Here I have long sleeves black shirt, sleeveless polka dot dress and this poncho/scarf on top of all.
Poncho was purchased a month ago and already paid for itself- I've been wearing it every week for a few times, plus I wear it at work when I feel chilly.

Since all wardrobe is mostly black, I decided to wear yellow boots (Busola, purchased a couple of autumns ago) and brown leather gloves. Gloves are inherited and are older then me. I usually drive my car in them. It feel much better driving the car in leather gloves then  in woolen or made of some other material.
These winter bots are great because they're warm and their sole doesn't make me slide across frozen paths.

Broj komentara: 8 :

  1. bas mi se svidja outfit, ne znam jesu li to tufnice na haljini ili neki drugi oblik, uglavnom lijepo izgleda , a svidjaju mi se rukavice, a i te duge cizme, bas mi je nekako sve fino sto imas na sebi, a i zajedno sve izgleda fino =D ja imam samo one prave ponco stvari sto samo ide na glavu, a ovo mi je lijepo kao kimono =D trebala si uslikati i sa drugom stranom, da vidimo =D hehe

    <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Haljina je na točke (tufne).
      Imaš pravo, izgleda malo kao kimono :)
      bBlo je prehladno za presvlačenje i snimanje druge strane :D

      Izbriši
  2. meni se haljina jako, jako sviđa :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna je haljina i sviđaju mi se i čizme :) ja se zabundavam kao medvjed, nosim obavezno po dva a nekad i tri sloja svega 😂 ali koristim svaku priliku kad mogu neku takvu haljinicu obuci ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti (s puno zakašnjenja :) )
      haljine su super stvar, slažem se ;)

      Izbriši
  4. haljinica je predivna, a sviđa mi se jako i kardigan.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);