subota, 7. siječnja 2017.

Životni./ Life lately

Borim se s virozom još od prije Nove godine, pa nisam baš za tipkanje, a nisam ni za bolovanje. Živim u onom nekom polusvijetu između "ok sam" i "sve me boli, dajte da legnem i umrem".
Teška mi je ova zima. Teška u smislu, teško mi se tijelo nosi s njom.

Zima mi je već tjednima. Ne mislim da je vezano za virozu, nije zimica, nego hladnoća u tijelu koju nikako ne mogu istjerati. Ja, koja sam uglavnom hodala u majicama kratkih rukava isopd zimskih jakni, ne mogu obući dovoljno slojeva, i to je rezultiralo odlaskom u šoping krajem prošle godine, i kupila sam dva pletena ponča/veste.
Hodam kao ona Michelinova lutka, i točno tako se osjećam. Može biti da je jednostavno hladno vani, pa mi treba vrijeme prilagodbe. Osim toga, par sati dnevno sam sa psom vani, i sigurno i to utječe.
               Čika nakon šetnje, na fotelji koja je zabranjena zona/
Chica, after walk, on a forbidden sofa

Nosim sve više i više slojeva, dovoljno odjeće da jedva hodam. Kako vi, sa psima, što nosite kad ih vodite u šetnju? Trenutno moj outfit za šetnje sadrži. grilonke, debele tajice, debele natkoljenice, potkošulja, dolčevita, i povrh svega toga, haljina. I jakna, kapa, čizme.
I to je taman, ne smrznem se.

Za to vrijeme, moja pas se zatrči na livadu, i dok je vani -9 C, legne na tratinu i rasteže se.

Inače, smiješne su mi najave o polarnim hladnoćama koje stižu u rh, a onda ispadne da temperature idu do -20 C, što zaista nije neuobičajeno za ovaj dio Europe. Polarne hladnoće..hmm, mislim da bi se ljudi iz zemalja polarnog kruga radovali da im zima bude na samo -20 :D
Hladno je, da. Nije ugodno, treba auto odmrzavati ujutro prije posla i deblje se obući i sve, ali što drugo bi trebalo biti po zimi? Na kraju, ovakva hladnoća će potaracati viruse i druge baje, ne treba se žaliti na zimu.
                            ja na poslu: grilonke: zimska haljina, povrh kardigan, povrh pašmina/
me, at work: tights, winter dress, cardigan, and the scarf on top of it all

Eh da, još jedna stvar.
Na putu kojim šećem Čiku otvorila se birtija. Dugo se uređivala, i planirala sam, kad se jednom otvori, tamo uzimati kavu za van, da imam što piti dok pasica juri psećim parkom. Onda se birtija konačno otvorila, i ispalo je da je to prava pravcata birtija gdje određena skupina ljudi pije do iznemoglosti.  U prvom tjednu od otvaranja, noć je, ja šetam psicu, i idu dva postarija muškarca, filmski, zagrljena pokušavaju pjevati i hodati i ništa im od toga ne ide. Ja već neko vrijeme nisam vidjela toliko pijane ljude da pokušavaju hodati i pjevati i nisu sposobni ni za jedno od toga. drugu večer, ide ("ide") neki muškarac, toliko se ljuljao da je Čika stala i gledala, nije znala dal mahati repom ili se stat u obranu. Tip je odlučio, onako mrtav pijan, nju šutnut nogom. Niju ju udario, naravno. Za poletak, bio je udaljen par metara, nije bio koordiniran, a i ja sam bila tamo pa ne bi to lako prošlo, no sve to na stranu, nije mi zabavna ideja da netko i pokušava šutnuti psa.

Da ne bi ispalo da samo ja imam susrete s pijancima, neku noć prolazi opet jedan muškarac, pored psećeg parka, jedan pas zalaje na njega, i frajer ni pet ni šest, otvori vrata psećeg parka širom i ode dalje.
Nagledala sam se pijanih ljudi u svom životu, ali već neko vrijeme nisam bila u dodiru s mrtvim pijanim ljudima koji teturaju iz birca.

Anyways, koncept pijenja kave tamo je stavljen malo na led.


A ovako izgleda pseća igraonica: kad krtice imaju parti noć prije :)
Pretpostavljam da su se pijane igrale skrivača.
Ispada da danas pišem samo o alkoholu.

Ako vam je produženi vikend, lijepo se odmorite, budite zdravi, lijepi i veseli.
Ako nije, isto vrijedi i za vas, samo imate manje vremena za to ;)
Svima koji slave Božić po julijanskom kalendaru, sretan vam Božić!

I've been dealing with some cold viruses for a few weeks now, and I'm feeling better for a few days, and then back to the "I'm dying!" mode.
This winter is hard to my body. I don't know what is happening, but I can't get warm enough.
I was never a person who complained much about cold and winter, this winter I simply feel cold, most of the time. Possible because I spend much time outside walking the dog, and despite many layers, cold gets in my bones and doesn't leave me for hours.

Speaking of layers, how do dog people dress up when walking their dogs? I have so much clothes on me, I feel like the Michelin mascot: tights, leggings, camisole, turtleneck , a dress, and a winter jacket. I have so much clothes it feels sometimes impossible to walk fast.
At the same time, my dogs walks into a dog park and takes a rest on a cold, frozen grass.

Croatian websites are filled with news about polar temperatures coming ahead our region. Polar meaning - 20 C, which makes me laugh thinking about people living in polar circle countries and their polar temperatures, that are way below -20 C.
Yes, it is cold, but is is winter, how should it be? Cold weather is good for us vs. viruses, and low temperatures are good for agriculture, am I right? So, more layers, more clothes, and most of the problems will be gone.

Recently there is a new coffee shop opened nearby the place where I walk my dog. I was hoping to get my coffee to go there, but it turned out it is more of a place where people come to get drunk.
I mean really drunk. I came across a number of very drunk men, two of them hugging each other, trying to walk home, and trying to sing. I admit, it's been a while since I last saw such people, in the middle of the town.
Also, other night,  I walked Chica before sleep, and another drunken guy came along. Since these guys have problems with walking, my dog is a bit confused when sees them. This man decided to hit my dog with his foot. Of course, it didn't happen, he wasn't close enough and able enough to smash around with his foot. And second of all, I was there, and this wouldn't end good, for him.

And in case you thought I'm the only person having such situations, nope, one night a man walked by the dogs park's fence, and open the park's door, and let the dogs out.
It is really not fun having such moments.
So, my idea for having nice coffee in the new coffee bar is paused, at least.


The last picture shows what moles left on the meadow where we walk in the morning.
It looks like they've had quit a party. And it looks like all I write about today, is alcohol :D


Anyway, here in Croatia it is a long weekend.
It is cold, and it is a beautiful, sunny weekend.
Enjoy your weekend, and wish a merry Christmas to all orthodox Christians!

Broj komentara: 6 :

  1. Ja sam se konačno oporavila od viroza, bila sam nikako sve do nedavno i onda došla ova hladnoća, a meni od nje nekako bolje. Dobro ovdje nije strašno hladno, minus 6 je danas oko podne bilo, ujutro je sigurno hladnije, ali pošto ne moram jutrom izlaziti iz kuće, to i ne radim. Mislim da su ove godine neke čudne viroze bile u điru, neke koje dugu traju i nikako se oporaviti od njih. Baš mi se puno ljudi žalilo na te neke bolove u rukama i leđima i stalno umor i hladnoću...

    I mene su nasmijale te najave polarne hladnoće, u Slobodnoj Dalmaciji velikim slovima, minus dvadeset u Dalmaciji, a onda ispada da je minus 20 na Velebitu ili u u Lici (gdje je koliko znam zimi neka uobičajena temperatura). Ne znam danas je hladno i sunčano, a čak mi nekako i odgovara...bura dere i sve nosi, ali nekako mi se zrak čini puno zdraviji. U ova doba godine i mora malo zahladiti, mislim ipak je zima zima, pa bilo to u kontinentu ili na jugu, ne možemo očekivati da će zima biti kao jesen, nekad bude i toga, ali većinom bude malo hladno.

    One priče o pijancima me i nisu nasmijale...tužno je to. Nekako taj alkohol je posao kao nešto normalno. Moram priznati da me užasava koliko ljudi s zapada piju ljeti u Dalmaciji, ne znam jesu li takvi na godišnjem, ali prosječan Englez, Nijemac ili Amerikanac popije deset piva za ručak kao ništa...a to su kao stariji i kulturniji gosti, mladi piju toliko da padaju po cesti. Mislim nisu ni naši iznimka- nažalost.

    Nisam ja neki zadrti protivnik pića, jednostavno ga zbog Krona nikad ne konzumiram i uopće mi ne fali. Nekoliko prijatelja mi je pričalo o incidentnim situacijama koje su imali s psima. Inače mirni ljubimci bi napadali pijance, tako da bi neki počeli voditi psa s uzicom samo da do toga ne dođe. Jedan prijatelj mi je pričao kako se njegov pas zaletio na nekoga pijanca i ugrizao ga za rukav kaputa. On se prepao da će tko zna što biti, a taj čovjek je bio toliko pijan da nije ni osjetio da mu je pas otrgao rukav kaputa tako da nikom ništa nije bilo...ali baš mi je nelagodno čuti nešto takvo. Ne znam valjda psi osjete te pijane ljude kao neku opasnost ( što u neku ruku i jesu). Tužno:)

    Što se tiče skijašnjih jakni to mi je otkriće:)...Lagane su a izolacije odlična. Odsada sve jakne kupujem na skijaškom odjelu (mada nemam namjeru naučiti skijati).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma jakna ti je super.
      Što se tiče alkoholizma, on nije super. Nije mi milo vidjeti ljude da se dovedu do tog stupnja, no naučila sam da svatko donosi svoje odluke, što je tu je...
      Kod nas najavili snijeg za sutra, vidjet ćemo...

      Izbriši
  2. Malena raste kao iz vode :) Mi zatrpani, otkopavamo se svakog jutra..hajd bar struja ne nestaje kao prosle godine..
    Ove moje pistaljke nece napolje a Ljubinka sama seta pa kad se smrzne, vrati se
    Ne pamtim da me je nekad bilo ovoliko hladno..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pitam se koliko dugo će biti ovako hladno (koliko god da je prihvatljivo doba za to).

      Izbriši
  3. ja se smrzavam. u stanu mi je toplo, osim noću kad ugase grijanje, ali tada sam pod poplunom i dekom. brinula sam za zamorce pa sam im nabavila vreće od duplog flisa iznutra, da se mogu zavući unutra ako im bude hladno. sve sad mislim da sam trebala i sebi jednu za posao iskamčiti, u uredu mi je hladno kao u grobu, ni grijanje ne pomaže. umotam se u pončo-deku i drhtim do 16 kad idem doma :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. eh da, moja odjeća su debele termo čarape, tajice, potkošulja, majica, vesta, hlače, šal, kapa, rukavice, gojzerice, jakna s krznenom kapuljačom koja je obavezno preko kape, pa hodam okolo i okrećem se cijela na semaforima, lijevo, pa desno... jer sam ko konj, vidim samo ravno, ispod sve te odjeće.

      Izbriši

}, 10);