ponedjeljak, 20. veljače 2017.

Što obući nas posao?/ What to wear to work?

Dobra večer! 
Lijep sunčan dan bio je odličan za slikavanje dnevnog outfita za posao.
Bilo je dovoljno toplo da kaput ostavim u autu, a šal, kapu i rukavice čak nisam ni nosila danas!


Danas sam nosila uske crne hlače, široku petrolej bluzu i povrh svileni haori.
Haori je kraća verzija kimona, i kupila sam ih nekoliko na e bayu prije godinu - dvije. Svi su svileni i super su jer koža diše u njima a mogu se kombinirati s mnogim odjevnim predmetima. Sviđaju mi se jer su široki i idu povrh suknji i haljina. Jedino, ako ih uzimate, treba pripaziti s rukavima. Desilo mi se preko nekoliko puta da mi u rukave upadnu ključevi ili zapnem njima za kvake :) Ali sviđa mi se kako su široki rukavi.
Ovaj haori na slikama je dvobojni, iznutra lila, izvana crni, i proziran je (nisu svi takvi). Raširila sam ruke da se vidi kako izgledaju rukavi, i dobila sam pomalo svetačke slike.

Na nogama imam sive gležnjače na petu.
Od nakita samo narukvica od tirkiza i žada, dar prijatelja s puta u Poljsku.
Dolazi proljeće, baš se radujem :)



Good evening! It was a lovely sunny day here in Zagreb today, a great opportunity for an outfit shooting.
It was warm enough to leave my coat in the car, and I didn't even wear a scarf, gloves nor cap.

I'm wearing here black tight trousers,  loose blouse in petroleum color and on top, a black and lilac silk haori. Haori is a short version o kimono in Japan, and I've bought this one (and a few others) on e bay a few years ago. I like silk and like how haori is loose and goes great with different dresses and skirts and shirts.
I like its wide sleeves, although, bare in mind you can loose things in these sleeves (keys, for example) or you can get stock on doorknobs.
I spread my arms to show the sleeves, and I the pictures look a bit saintlike.

Beside haori, I wore high heel gray ankle boots, and one bracelet, made of turquoise and jade stones, a friends' gift from their trip to Poland.
I'm looking forward to spring :)

Nema komentara :

Objavi komentar

}, 10);