subota, 11. ožujka 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?


Dobar dan, dragi svi!
Vani je krasan sunčan dan osim što puše bura.
Mene je prije tjedan dana zaskočila viroza i tek sam se tjedan kasnije počela oporavljati. Nosim debelu vunenu kapu jer sinusi ne prestaju zezati, trošim maramice ko da nema sutra.
Ako ste primijetili zatišje na blogu, radi se o kombinaciji nedostatka vremena i kreativnoj blokadi, a ne da mi se postati reda radi. Nadam se da će uskoro biti bolje. U međuvremenu, sjetila sam se da sam zaboravila postati jedan, recimo, modni outfit sa šalom koji mi je jako drag.

To je deka šal, jako jako topla stvar, i može se nositi na više načina. Kad nije toliko hladno da se mora nositi kaput ili zimska jakna, nosila sam njega preko sakoa.

Prednosti: jako jako ugodno, meko, toplo, kako god se obmotam, dobro je.
Mane: mucice.


Hello!
If you've been following this blog for a while, you may have noticed there has been less posts recently. The reason is a combination of the lack of time and my creativity lack, and I really don't wish to post here anything just to say I post.

While I do hope things will get better soon, I've remembered I didn't show you one, let's say, outfit post, which I wore when it was mildly cold and I could've wear a jacket with a scarf.

This is a blanket scarf, big enough to hide inside it, and warm enough to be a happy person on a cold day. I wear it on a normal thick jacket, and tide it in a few different ways.
There is only one thing that I don't like: lint.

4 komentara :

  1. I ja trošim paket maramica dnevno, ubila me ova prva marčanska bura. To je neki splitski izraz, navodno svakoga ožujka moraju proći tri marčanske bure....e pa ova prva je bila opasna. Smrzla sam se kada sam u petak bila u Splitu, a nije ni u Mostaru drugačije...puše i puše. Barem će se ulice očistiti.
    Ovaj šal je divan...ja sam ljubitelj velikih "dekica" šalova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, poznate su mi marčanske bure. Samo ja nisam trenutno na moru, a nosim debelu zimsku kapu i debele jakne.
      Nedostaje mi proljeće i sunce. Baš, baš jako.

      Izbriši
  2. I ja bih deku/šal/pončo da ja u njemu ne izgledam kao indijanski šator lol
    http://www.indijskisatori.info/wp-content/img/sotor-poslikave.jpg

    OdgovoriIzbriši

}, 10);