ponedjeljak, 27. ožujka 2017.

Životni./ Life lately.

Ako se slučajno pitate zašto je došlo do ovog zahlađenja- spremila sam zimske čizme visoko na policu, i spustila sve proljetne i ljetne stvari da ih mogu nositi.
Dva dana prošli tjedan išla sam na posao golih nogu u balerinkama.
Danas nosim oxfordice, debele zimske grilonke, kaput i maramu.



In case you're wondering why the cold is back, and we have to wear boots and coats, it is very simple. I have cleaned all my winter bots and stored them on the highest shelf, while spring and summer shoes are now brought down to be worn every day.
Of course it got cold!

Last week I went to work two days in a row in my flats, with bare legs.
Today, I'm wearing oxford shoes, tights, and a coat.



Broj komentara: 6 :

  1. e i ja sam se jutros smrznula,ajme, u tankim patikama i kožnoj jakni sam izašla.
    smrzla sam se :O toliko da mi je još hladno.. ruke nikako ugrijati ..
    brrr

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja te potpuno razumijem. sutra su najavili minus kod mene, spremila sam već debeli zimski šal i zimsku haljinu za posao.

      Izbriši
  2. Gdje si ti kupila ove oxfordice? Kao da mi se čini da si već pisala o njima, ali ne mogu se sjetiti. jako su mi lijepe i ovakve kao tvoje bile bi idealne za sve moje potrebe i outfite! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! Ove sam kupila u Bati prije 4-5 godina.jako su dobre, nisu se oštetile, izgledaju isto. To je onaj kruti tip cipela, ali ne žuljaju i idu na razne kombinacije
      Preporučam!

      Izbriši
  3. Kazu jos danas ce, pa od sutra 23-24C. Jedva cekam jer sam sve debelo popakovala :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jel? onda od sutra opet proljeće? ajde, čekam :)

      Izbriši

}, 10);