ponedjeljak, 3. travnja 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?



Ovo je kombinacija iz prošlog tjedna, na dan kad je ujutro bilo jako, jako hladno, a na povratku s posla sam skidala sve sa sebe jer je dan prešao u ljeto.

Povratak zime vratio je i debele čarape, i duge rukave, šalove.. što još? da, kapute.
Uglavnom, pokrivena od glave do pete.
Ovo mi je jedna od dražih majica, i ovdje je još super čista, no dok ovo tipkam, na meni je jedna krasna fleka od ulja jer mi je pala kap ulja iz moje salate. Iskreno se nadam da će se maknuti s moje majice, inače ću morati nositi neke velike ogrlice i lančiće s njom.
(do objave ovog posta, mrlja je nestala, hvala modernim deterdžentima!)





This outfit was taken last week, on a day when the morning was very cold, with frost, and by the time I finished my work, I was throwing away my clothes because it was so warm.
Since we've had a tiny period of winter days last week, this was a day when I wore a grey tube skirt and light green shirt. I was like wearing gold necklaces with it, I think they are a good combination.

I've paired it with black tights and a pair of brown brogues.

While having lunch at work I managed to drop a bit of salad on this pullover and was mad at myself, but I must thank modern detergents because they have saved my pullover from a grease stain.


Broj komentara: 5 :

  1. Dobra kombinacija, senf-boja (neznam kako bi je nazvala) i siva. Lijepo ti pristaje :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala! je, to je neka zelenkasto senfasta boja :)

      Izbriši
  2. drago mi je čuti da je mrlja nestala jer je ova bluza jako lijepa, boja joj je divna, a pogotovo mi se sviđa u kombinaciji s ovom suknjom.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);