petak, 5. svibnja 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Napokon petak!
Ne znam za vas, meni je ovaj tjedan bio naporan i jako se veselim vikendu.

Nije namjerno, mada ispada serija postova sa sakoima :D, no evo opet je sako, al šta da radim kad je taman za nosit po ovom vremenu.
Skinny traperice kupila sam ovu jesen, prve skinny ikad, i jedva sam se dala nagovoriti da ih probam. Ispalo je i da dobro stoje i da su udobne.
Eto, čovjek uči dok je živ.

Na traperice nosim širu i dužu petrolej bluzu s malim točkicama i tamnoplavi sako, i balerinke.
Nije bilo vremena za nakit, pa je bio Beznakitni dan. I to se ponekad desi.
Malo sam se podsjetila na zetovce s tim sakoom, al šta sad, neću ne nositi svoj lijepi tamnoplavi sako zbog njih, jel tako?

Želim vam svima ugodan vikend!



Finally Friday!
I don't know about you, but I've had a pretty rough work week and am very happy about upcoming weekend.
It isn't planned, but it seems like I'm making a outfit series on blazers (which I am not), but what should I do? It is a great weather for wearing blazers.

I've never had skinny jeans before, and never actually looked for them, but I was asked to try them on in the store and, well, they look great and comfortable and here they are.
With these jeans I wore a loose petroleum blouse with small dots, flats and a dark blue blazer.
I reminded myself of tram control crew, who wear their uniforms in  the same color, but it didn't stop me from wearing my blazer.
I didn't have the time to choose my jewelry, so it was a jewelry free day.

I wish you all a happy and pleasant weekend!

Broj komentara: 9 :

  1. Predivna bluza. Obozavam petrolej i obozavam tockice. Zajedno 😍
    Skinny jeans su i meni otkrice zivota. Osobito dok mi je tezina isla gore-dolje, a one uvijek savrsene.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala.
      Da skinny su sasvim dobra stvar, tko bi rekao :D

      Izbriši
    2. potpisujem, jako mi se sviđa bluza! i cjelokupni look

      Izbriši
  2. jako mi se sviđaju skinny traperice u kombinaciji sa tom divnom plavom bluzom. Sako je također jako lijep...ja sam uvijek izbjegavala taj skinny kroj najviše jer su često nižega struka...inače sam za onu 'nikad ne reci nikad' i 'prvo probaj u kabini pa onda sudi'. Puno puta mi je dobro stajalo nešto što sam mislila da neće i obrnuto.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Ove skinny nisu niskog struka, baš lijepo upakiraju trbuh.
      Da su niskog struka, ne bih ih ni uzela ;)

      Što se tiče pogrešaka, da, i meni se znalo desiti da na meni neke stvari stoje potpuno drugačije (i dobro i loše) nego sam mislila da budu.

      Izbriši
    2. moram i ja naći jedne takve:).

      Izbriši
  3. Super look! A jel bluza iz H&M-a? Mislim da imam istu, barem je materijal isti;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala!
      Jest, bluza je iz H&M, prije neke dvije godine je kupljena. Odlična mi je :)

      Izbriši

}, 10);