petak, 19. svibnja 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?

Za kraj radnog tjedna logično je napraviti jedan outfit post, zar ne? :)
Otkako je zatoplilo, hodam golih nogu i toliko je ugodno pustiti kožu da napokon diše, bez svih onih silnih slojeva čarapa, najlonki, grilonki, hlača..
Balerinke su kupljene prošlu jesen, Borovo, sviđa mi se jaka boja. Minus im je đon koji je bio sklizak ko led, pa sam ih prvije prvog nošenja morala dati pođoniti (ali sad su dobre).
Ova duga prugatsa suknja je valjda najisplativiji komad garderobe, jer ga nosim sa svačim i često.
dugo, dugo vremena nisam se ni približavala prugama jer vizualno skraćuju, no ova suknja mi se jako svidjela i otkad imam nju, povećao mi se broj prugastih stvari u ormaru :)
Briga me što skraćuje, meni se sviđa kako mi stoji. Suknja je pamučna i ugodna i super je kad zatopli, a ne da mi se nositi nešto kraće.

Još jedna stvar s prugama je što ne mora na crno bijele pruge ići nužno bijelo ili crno, može ići svašta, samo treba krenuti kombinirati. U ovom slučaju, sve drugo je rozo/ljubičasto.

Želim vam svima miran i topao vikend!

It is the most logical thing making an outfit post for the end of the working week :)
This striped skirt is possibly the most worn part of my wardrobe, I wear it very often and in different combinations, and it is great for days when i don't want to wear something shorter.
I used to avoid stripes because i was told they make me visually shorter, and when i saw this skirt I liked it enough to buy it still. Since then, the number of stripes in my wardrobe has risen :)

And since then I don't care much  what is usual "good" or "bad" for some body types, I wear what makes me feel good. It is also not necessary to wear black or white with such striped skirt.
you can combine all kinds of colours, I've done it with pink and purple.

I wish you all a sunny and relaxed weekend!

Broj komentara: 5 :

  1. super ti stoji i uopće se ne bi reklo da te skraćuje..uostalom pravila su tu da se krše:)..meni su ovakve maksi suknje jako udobne i volim ih nositi ljeti i na proljeće... Kao što smo se složile u nekoj prošloj objavi, najbolje je probati nešto i vidjeti kako nam stoji. Majica je slatka i dobro se slaže sa suknjom...Sviđaju mi se te balerinke iz Borova, boja odmah zapada za oko i odlično se ukopila u ovu inače monokromatsku kombinaciju.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Imaš pravo, pravila jesu tu da se krše :)
      Da da, sve treba probati!
      hvala :)

      Izbriši
  2. Suknja je prekrasna i dobro ti stoji :-)

    OdgovoriIzbriši

}, 10);