ponedjeljak, 19. lipnja 2017.

Godišnjica mature/ High school reunion

Prije par tjedana imala sam godišnjicu mature.
Ne znam kako gledate na ta okupljanja, možda ih ne volite i ne sudjelujete, ili imate loša iskustva iz srednje škole, no meni su te godišnjice baš drage.
Skupljamo se na razini generacije, i ne dođu svi, ali dođe nas dosta.
Mislim da smo svi dovoljno sazreli da su svi oni koji su došli, bili veseli i druželjubivi i htjeli su se družiti i pričati o sebi i svom životu, bez preseravanja i pokazivanja. Nekako, puno iskrenih razgovora i puno smijeha.

I sjedimo mi tako i gledam ja nas za stolom, svi mi izgledaju dobro i mlado i dobro i ko da nije baš 20. godišnjica. I onda pogledam za susjedni stol, a tamo neka djeca. Dečkići u jako uskim košuljicama zaguranima u jako uske hlače, s previše sređenim frizurama, to jest, frizurama kakve dečki iz moje generacije nikad nisu nosili i ne nose ni danas. I pitam dečka iz razreda, koji je sjedio pored mene za stolom, koji su ovo prekputa (mislila sam da su neki kojih se ne sjećam). Ispalo je da još jedna škola slavi godišnjicu mature, ali oni su slavili 10. :)
Vidi se razlika kad vidiš nekog tko slavi desetu pored tebe, koja slaviš dvadesetu.
Zaključili smo, skupno, da se oči priviknu i ne kužiš da se mijenjaš.
Svejedno, meni smo izgledali baš dobro.

Mogu vam samo reći da taj broj izgleda puno, ali ja ne znam kako je to tako brzo došlo.

A few weeks ago I went to a high school reunion.
People have different reactions to reunions: some like them, others don't even go to reunions.
In my case, I've been to every one we've had, and we have reunion every 5 years.
We gather as a high school generation, not just one class, and it is nice seeing again all these people, and with many of them I stayed in good relationships till today.
The ones who came were in a good mood, and it was interesting hearing stories about their lives now. It felt like we're all mature enough to talk about it honestly and simply.

They all looked good to me, and I couldn't see that much a difference. I couldn't see these 20 years that have passed by.
And while we were sitting at the table, I saw some children at the table next to ours, and was shocked. First, they looked so young, and second, I couldn't remember who they were.
My ex colleague told me there is another reunion in the same restaurant, another high school had their 10th anniversary. I've felt relieved. :D
You can't see the difference looking at the people your own age, but you can clearly see the difference when some children sit next to you.
I was suspicious, the boys wore very tight shirts tucked into too tight trousers, which men in my high school generation never did and still don't wear it, I should've known they're younger.

Younger people aside, I think we looked really good. I really don't know how this 20th anniversary came so fast.

Broj komentara: 7 :

  1. Meni je ove godine 15. godišnjica mature. Nitko nista ne organizira. Bilo je za 5. godišnjicu na razini razreda 😂 ali mi se nije dalo ici. Sad bih voljela vidjeti sve te ljude, ali posto sam daleko i uz malu bebu vec vidim da bi mi bila tlaka ici. S onima kojima sam dobra pratimo se preko fejsa, a o ostalima tu i tamo cujem ako je sto novoga.
    S oš smo se nasli tek za 11. godisnjicu i evo sad ce 19. i nista. Znas, mene kod tih okupljanja zivcira sto su si svi odjednom dobri i cude se kako smo se udaljili. Tipa.. sanjala sam te i ne vjerujem da se nismo cule xy godina. Cisto preseravanje. Ako zelis biti sa mnom u kontaktu naci ces nacina. Simple as that. S druge strane ogovaraju one koji se nisu pojavili... ma daj. Za razliku od tvoje generacije - moja jos uvijek nije odrasla. Mozda za 5 godina haha Btw. mislila sam da je manja razlika u godinama medu nama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se, s kim želiš ostati u kontaktu, naći ćeš načina.
      I ja sam mislila da je među nama manja razlika, skužila sam u onom tag postu koje si godište :D
      btw. nisam zaboravila to tagiranje, ali tražim sliku koju trebam skenirati, da mogu složiti post, a nisu mi te slike u zg.

      Izbriši
    2. Ne znam zašto, ali ja sam si zamislila da ti imaš 36 god. Možda sam to negdje prije 2 god počitala pa mi ostalo hahaha Kod mene ne stariš :D

      Izbriši
    3. 36 je sasvim dobar broj. Može! :)
      Tako sam par godina imala 28. Zapelo, a nisam o tome razmišljala, dok nisam skužila da neki kolege, puno mlađi od mene, najednom imaju isto 28..

      Izbriši
  2. Ja sam isla na 30 godina mature (na nivou generacije; 5 odjeljenja) i iznenadila se kako je bilo lijepo i dobro. Bilo mi je jako drago vidjeti poznate ljude poslije toliko godina. Neke nisam ni vidjela od mature.
    Ja pripadam generaciji koja se rastrkala po cijelom svijetu i I iznenadjujuce je bilo da je odziv bio tako dobar. Da su ljudi dolazili iz Amerike, Australije, Evrope na godisnjicu mature. Jedan je dosao iz Amerike samo na 4 dana povodom te zabave. Drugi je dosao iz Danske i spavao u hotelu (jer nema vise rodbine u nasem gradu). Najmanji odziv je bio od ljudi koju su ostali u nasem gradu. Odziv iz inostranstva je bio ogroman. Valjda nostalija …. Bilo je prelijepo 

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I kod mene je dosta ljudi raštrkano po bijelom svijetu, i ovi koji su vani se potrude doći, kupuju se karte i leti se nazad u Hrvatsku. Ok, dosad su uglavnom dolazili iz Europe, ali za 25. čekamo da nam jedan dođe iz Kanade :)
      Zapravo je to jako malo vremena, jedna večer. Dok sa svakim popričaš 10 minuta, već je 3 ujutro.

      Izbriši
  3. ja sam propustila desetu godišnju mature, više se i ne sjećam zašto...sada mi je malo krivo. Vidjeli smo se bili (ne svi, ali dosta nas) za pet godina i baš je bilo lijepo...ma godine lete, što sam starija to brže.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);