nedjelja, 4. lipnja 2017.

Što obući na posao?/ What to wear to work?


Dobar dan!
Krasno ljeto, skoro svaku večer je grmilo i pljuštalo i osjećam se malo ko u tropima.

Što se tiče oblačenja za posao, malo je teško pogoditi hoće li biti potop, hladno ili vruće dok završim s poslom, pa tu ima još uvijek svega.

Ovo su nove hlače, cigaret kroja, s nekakvim nacrtanim granama i lišćem, i mislim da nikad nisam imala tako nešto, bijelo s nečim, na hlačama. Mijenja mi se stil :) al i to je valjda potrebno, ne mogu biti ista cijeli život.
Sako s kratkim rukavima dio je kompletića, postoji i suknja, koja je cijela crna s bijelim ivančicama( valjda ivančicama), i to je kompletić još od moje majke.

Balerinke su Borovo, torba kupljenja na modnom buvljaku prošlu jesen.
Volim kad uspijem spariti nešto starije od 35 godina i nešto kupljeno ovo proljeće.


I hope you're having a lovely, sunny Sunday. Here we're experiencing a period where almost every evening there are thunders  and storm. During the day, hot and moist, as if I live in the tropics, and not in the middle of Europe.
It is not easy finding the right wardrobe for work, when the weather goes from the sunny to the too warm and rainy at the end.
This time, I combined clacks bought past spring with a short sleeves jacket that belonged to my mother. I like when I manage to wear together newly bought stuff with something older then 30 years.




3 komentara :

  1. Na prve dvije slike na hlačama izgleda kao da su neka lica valjda zbog blica, a na zadnjoj sam skužila predivan dizajn. Uspjela si da se šareno uopće ne skuži već da baš djeluje skladno. Thumbs up

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad sam i ja vidjela lica, kad si spomenula :D al su zapravo neke crtane grančice.
      Meni je ovo malo nepoznato područje, bijele hlače pa još malo šarene, nisam nikad prije nosila takve stvari, pa se isto igram što i kako spariti. Drago mi je da ti se sviđa!

      Izbriši
  2. uzorak na hlačama je predivan, jako lijepa kombinacija.

    OdgovoriIzbriši

}, 10);