utorak, 13. lipnja 2017.

Znate li se uspješno spremiti za put?/ How to pack successfully for a trip?

Kakvi ste po pakiranju stvari za put? Spremate se deset minuta prije polaska, ili je sve uredno složeno večer prije, s popisom koji križate, stvar po stvar?

Ja volim popise, za sve, i uredno napišem popis što sve treba ponijeti, i onda slažem torbu bez popisa :D jer, kao, znam ja sve napamet. Ne znam, i uredno odem bez nečega.


Što se tiče količine, kako većinu vremena idem autom, imam komfor da se ne moram premišljati, pa uredno u torbu ubacim nekoliko kombinacija. Ja se ni za posao ne mogu od prve odlučiti što s čime kombinirati, i tlaka mi je za tjedan dana ili vikend unaprijed uzeti samo nekoliko komada, i onda nositi sve sa svim. U tom ubacivanju svašta uleti, i zaboravim, na primjer, duge rukave (desilo se zaista).

Dobra stvar je da će glavne stvari uvijek uletiti u torbu, a za ostale računam da ću se nekak snaći.
Osim toga, kad ponesem više, imam slobodu ne brinut se što, kad i ako se zasvinjim, a vjerujte mi, fleke se lijepe na mene.

Što se tiče stvari, postoje stvari koje mi trebaju i znam da ću nositi, postoje stvari za svaki slučaj, i postoje stvari koje su zapravo smijurija, jer već u startu znam da ih nosim zabadava. Na primjer, knjigu koju nikako početi čitati. Tenisice za trčanje :)
Pogotovo kad je neki vikend/godišnji u pitanju, ponese me ideja da ću baš baš tada pročitati nešto ili se baviti nekim hobijem. Jedino što sam od tih dodataka na putu koristila bio je mat za jogu.




Kad se vratim s putovanja, obično ispadne da dio stvari nisam koristila, od odjeće ili nakita ili knjiga ili lakova za nokte.

Uzmimo u obzir ove promjene vremena kad ne znaš hoće li ujutro biti jesen, kiša, ili sparno ljetno jutro, zbilja ne pojednostavljuje.

Kako se vi spremate? Nosite li više stvari, kao ja, ili imate sve točno smišljeno unaprijed?
U čemu nosite stvari? Ja rotiram tri torbe, to jest, dvije torbe i kofer.

Kofer ima oko 15 godina, kupila sam ga u šetnji jednog ljetnog dana u Njemačkoj, praktički na cesti. Nisam očekivala ništa, ni da traje ni da radi svoj posao. Na kraju, najbolje uložena 22 eura. Prošao je više svijeta nego ja, jer je išao i s mojim prijateljima svuda, po bijelom svijetu.
Na kraju, nakon pustih kilometara kotrljanja, oštetio se jedan kotačić jače tek nakon što je moje kumče odlučilo voziti ga gore dolje na moru nekih sat vremena (imao je dozvolu, nije mi na pamet palo da bi netko toliko pasionirano vukao kofer sat vremena), a još uvijek vozi.

Crvena Reebok torba ima preko 15 godina, i dugo mi je bila suputnica na jedno i dvodnevnim putovanjima. Praktična je i navikla sam se na nju, taman je za strpat osnovne stvari i za presvuć se jednom, bez dodadata.
Navigare je kupljen na benzinskoj pumpi prije dvije godine, skupljanje onih naljepnica se isplatilo.
U ovu torbu stane cijeli moj kfoer i još stvari, ima kotačiće i ručku na izvlačenje, i tu sam spremala sve stvari za godišnji, uključujući veliki šešir za plažu i knjige i svašta. Trenutno mi je najpraktičnija, sam ubacujem u nju stvari, kao da je Sport Billy torba, i još ostane mjesta.

U čemu vi selite svoje stvari po državi i svijetu? Koliko vam treba da se spakirate? Smatrate li se dobrima u pakiranju?





How good are you at packing your stuff for a trip?
Do you write lists before, and pack accordingly, or do you pack last minute before leaving?
I love writing lists, but then I decide to pack by heart, being sure I know it all. Of course I usually leave something behind!
I usually go by car, so I have the luxury not to worry about the size of the luggage, or at least, I don't have to think whether to take one or two shirts.
I have difficulties deciding what to wear to work the evening before, and it is complicated to know it a few day earlier, when packing for a few days ahead.
So, usually, since I can't decide what to wear in the future, I pack more combinations.
It is not so much more stuff, and gives me the freedom to not worry about ruining one and only wardrobe piece I have taken with me.

When talking about stuff I bring with, that has absolutely no sense, there are some, I like to think, good to be taken with. I like to imagine jogging on vacations, or reading books I never manage to read, and this never happens- I never read them nor I run while on vacation.
One thing that was useful on my journeys was my yoga mat.

There are three bags/suitcases I have, and use depending on how long the trip will last.

The red Reebok bag has been my loyal companion for more then a decade, and it is great for one day or a weekend.
The suitcase was the best purchase, bought practically on the street in Germany. It traveled more then I did, because I borrowed it to my friends and this suitcase has seen the world.
Nothing could ruin it till my godson decided one day to drag it around the house. He was allowed to, I simply didn't expect he'd do it for hours. Now, one wheel is kind of broken, but still working.

My third bag is the biggest one, and I can put my blue suitcase in ti, and there would still be free space. It is great, with wheels, with zippers. It was bough on a gas station, and this was best purchase on a gas station in my whole (beside a much needed gas).

What are your packing plans? what bags and suitcases do you use?

Broj komentara: 6 :

  1. Svojedobno sam o tome napisala post. Usavršila sam se u pakiranju s vremenom i nikada ne nosim previše stvari što se ne bi moglo reći kada se vraćam kući hahaha Mali je dobio svoj popis stvari koje mu treba za putovanja. E, tu pak prekrdašim sa nepotrebnim svakako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je zanimljivo kako u povrtaku iste stvari više ne stanu u torbu :)
      Kao da su se udebljale na putu :D

      Vjerujem da s malim vrijede druga pravila :D :D

      Izbriši
    2. Istina to za stvari na povratku... vjerojatno zato jer ih barem ja ne slažem nego trpam u vrećicu s prljavom odjećom :D

      Izbriši
  2. Master Yoda sam ja :D Al' to valjda ide tako kad se seljakas 13 puta za 5 godina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ajme, dobra si. Ja mislila da mi nema konkurencije, samo jadnih 16 (16. u vlastiti stan) u 13 godina hahaha

      Izbriši
  3. ja sam grozna u pakiranju, ove godine neću ići na more pa ću barem taj dio preskočiti:).

    OdgovoriIzbriši

}, 10);