srijeda, 26. srpnja 2017.

Jutro/ Morning

Jučer i danas je zahladilo, i divna kiša je padala, i grmilo je i puhalo i sijevalo i dva dana sam napokon živa.

Jutro nakon pljuska i grmljavine osvanulo je pod teškim oblacima, i osjetno hladnije.
Magla se dizala s Mrežnice, i povlačila po okolnim brdima, i sve je izgledalo bajkovito.
Ujutro prije posla, oko 6, idemo u šetnju do Mrežnice, preko livada, kroz kišu i rosu, kroz visoku travu i koprive koje me mlate po nogama.

A na rijeci jato divljih pataka zgranuto bježi kad su ugledale Čiku, mada ona samo stoji na obali i gleda. Neke lete, druge brzo plivaju, jedna se ne gasi i 5 minuta gače i prigovara i nikako se ne slaže s jutarnjim upadom.

Malo smo na Mrežnici, zatim trka uz kukuruze, pa uz pokošenu slamu, pa nazad doma.
Brisanje nogu, mojih i njenih, i spremanje na posao.
Danas sam do Zagreba vozila u magli, cijelim putem.

Mirisala mi je jesen, i bio je odličan osjećaj ovako započeti jutro.



**************
Today and yesterday got cold, it rained, a beautiful rain, with wind and thunders and lightnings and for two days I felt alive again.
The morning after the thunderstorm was filled with heavy clouds, and much colder then yesterday.
The fog was crawling from the Mreznica river, along hills that surround my neighborhood, and it all looked as if in a fairy tale.
In the early morning, before work, around 6 am,  me and my dog go for a walk to the river Mreznica, across meadows, through the  high, wet grass and nettle that tingle my bare legs.

A flock of wild geese was resting on the river coast by the time we got there, and scattered with loud protest, although  Chica didn't do a thing about them, she just watched them.

We spent some time on the river, then a walk along the corn fields, and along meadows.
Going back home, wiping feet, mine and hers, from the rain and dew, and preparing myself for work.
I drove to Zagreb through  thick fog, all the way,

It smelled like autumn, and it was a great feeling starting the morning this way.

Broj komentara: 8 :

  1. Predivan post,tako opustajuc!Jaooo,posaljite nama na more malo kise i vjetra,ovdje je grozno vruce...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Znam da je dolje vruće, ne znam kad će ta kiša. cijela država jedva diše..

      Izbriši
  2. Pašeeee zahlađenje. Uf, zbog vrućina ne volim ljeto tako da itekako paše ovo osvježenje. Treba tako tu i tamo jer jako je tesko kad je temperatura svaki dan 35 stupnjeva. Boli glava i sav onaj znoj i ljepljivost. Lijepo je vama. Samo vi uživajte ❤

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sad bih odmah potpisala da ljetna vrućina stane na max 32c. Meni su ljeta sve teža. Uživam zadnjih par dana, škicam svoje šalove i duge rukave.
      Ljeto mi je super, volim sunce i duge dane i ljetnu odjeću i ljetne aktivnosti, ali ovako od većine ljeta ja se skrivam preko dana ko kakva noćna životinja. zgadilo mi se ljeto, i pokušavam ga preživjeti.
      Ova jutra po Mrežnici su spas. Odmah mi je cijeli dan bolji ;)

      Izbriši
  3. Super post! Fotografija i post su baš opuštajući!
    Imaš moj follow,nadam se da uzvraćaš!
    Novi post je na blogu: https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši

}, 10);